הרב עובדיה יוסף חש ברע ואושפז



הרב עובדיה יוסף פונה במהלך השבת לבית החולים הדסה עין כרם, לאחר שחש ברע. בדיקות מקיפות שעבר הראו כי ככל הנראה עבר אירוע מוחי קל. ככל הנראה ישהה באשפוז עוד מספר ימים לשם השגחה ומנוחה

הרב עובדיה יוסף, בן 92, אושפז בשעות הבוקר (שבת) בבית החולים הדסה עין כרם. מצב של הרב  יציב והוא בהכרה מלאה. אשפוזו של הרב יימשך מספר ימים, לשם השגחה ומנוחה.

מבית החולים הדסה עין כרם נמסר כי בדיקות רפואיות מקיפות שעבר הרב הראו כי ככל הנראה עבר אירוע מוחי קל. "מצבו של הרב טוב והוא בהכרה מלאה כל הזמן, ומתקשר באופן מלא עם הסובבים אותו".

בהודעה שפרסמה הערב ש"ס נמסר כי "מר"ן מרגיש ב"ה טוב יותר, מתפקד באופן מלא, ואף ערך הבדלה. לידו נמצא בנו, הרב משה יוסף. בבוקר יתכנסו רופאיו בכדי להחליט על המשך הטיפול. הערב ימסור את השיעור בנו הרב יצחק יוסף. בש"ס מבקשים מהציבור להתפלל לרפואת מרן הרב עובדיה בן גורג'יה".

נשיא המדינה שמעון פרס שוחח עם צאת השבת עם הרב משה יוסף, בנו ויד ימינו של הרב עובדיה יוסף. הנשיא התעניין בשלומו של הרב והביע תקוותו כי יחזור לביתו במהרה ויזכה לבריאות שלמה ואריכות ימים. הנשיא הדגיש כי הרב עובדיה יוסף תמיד התפלל לשלום עם ישראל, והיום עם ישראל מתפלל להחלמתו ושלומו. הנשיא חיזק את ידי המשפחה וביקש מבנו של הרב להעביר באופן אישי את ברכתו לרב עובדיה. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה