ירושלים בעין הסערה חברת חשמל עם צוותים בשטח



מחוז ירושלים של חברת החשמל מטפל בתקלות ובנזקים לרשת החשמל אשר נגרמו כתוצאה ממזג האוויר הסוער

צוותי חברת החשמל נמצאים בשטח ונענים לכל קריאה על מנת לוודא המשך אספקת חשמל סדירה לכלל לקוחות המחוז. לאור העומס בביקושים במיוחד בימים קרים אלה, מחוז ירושלים של חברת החשמל תגבר את הצוותים בשטח ובמקרים של תקלות ברשת, עובדי מחוז ירושלים יעשו כל מאמץ שיידרש לקצר את זמני התקלות, וידאגו לאספקת חשמל סדירה ללקוחותיה. יש לקחת בחשבון שעלולים להיווצר מצבים של עבירות הקשה מחוז ירושלים של חברת החשמל יעשה כל מאמץ להחזיר חשמל במהירות האפשרית, במקרים של פגיעה ברשת החשמל.
משה כהן, סגן מנהל המחוז לעניינים טכניים מסר כי "לאור מזג האוויר, מחוז ירושלים פועל מחדר המצב ותגבר את מערך נציגי השירות במוקד 103. עובדי המחוז צוותו במשמרות עבודה בעקבות ריבוי תקלות ועושים ככל שניתן על מנת להיות יעילים, נגישים וזמינים במהירות האפשרית להחזרת החשמל לכלל הלקוחות. במקביל, המחוז מעדכן את לקוחותיו האסטרטגיים ואת הרשויות המקומיות לגבי ההיערכות ומעביר אליהם עדכונים באופן שוטף".

בחברת החשמל מבקשים מהציבור להיות ערניים ולדווח מיידית על חוטי חשמל קרועים או נזקים אחרים לרשת החשמל. חברת החשמל מבקשת להסיר ממרפסות, גגות וחבלי כביסה חפצים שעלולים לפגוע במתקני החשמל בעת מזג אויר סוער. חל איסור חמור להתקרב לחוטי חשמל קרועים -  יש לדווח למרכזי השירות 103 של חברת החשמל או לדף הפייסבוק של החברה. צוותי חברת החשמל ערוכים, יגיעו במהירות למקום ויטפלו מיידית בכל מפגע ופגיעה ברשת החשמל.
הציבור מתבקש לסייע ליכולת אספקת החשמל על ידי שימוש במכשירים "זוללי חשמל" בשעות שאינן שעות העומס (בין חמש לתשע בערב). 
 
צילום: יוסי וייס.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה