מהיום כולן יכולות להיות "ספורטיביות כהלכה"



לראשונה בישראל ובעולם: אופנת ספורט צנועה לנשים ונערות דתיות. אימונה נולדה מתוך צורך אישי שקיים אצל נשים דתיות וחרדיות רבות והוא- מה לובשים לפעילות או אימון גופני ועדין נשארים צנועות?

החזון הוא לאפשר מעתה לנשים, את החופשיות להתלבש בצורה אופנתית ומעודכנת גם בשעת הפעילות הספורטיבית, מבלי לחשוש שהן מוותרות על צניעותן בניסיון להשיג מראה ספורטיבי.
כל זאת תוך כדי הקפדה על נוחות. אופנת ספורט יומיומית מוצעת לנשים צנועות כהלכה באמצעות קולקציה רחבה של המותג imuna המאפשר לנשות המגזר הדתי ליהנות מארבעת העולמות- ספורטיביות, אופנתיות, נוחות וצניעות.


בעלת המותג דנה פרנץ מספרת: "המותג נולד מתוך צורך אישי שלי. כשחזרתי בתשובה והתחלתי להקפיד על צניעות מצאתי את עצמי שוב ושוב אובדת עצות מול הארון או בחנויות לבגדי ספורט בניסיון להתאים לעצמי בגד ספורטיבי וצנוע כמובן. לאחר שלא מצאתי מענה הולם, התחלתי לייצר לעצמי מספר דגמים שכללו טייץ ומעליו חצאית קלילה".

לאור התגובות מהחברות, מעוברות אורח בפארק וממכרות בחדר כושר שביקשו לדעת "איפה היא השיגה את זה?" החליטה פרנץ לפתח מותג בסיוע קרן שמש לעידוד יזמים צעירים, אשר יתן את המענה הנכון ביותר לאישה הדתית, בסגנון mix&match ומבדים איכותיים ביותר המותאמים לפעילות. ניתן ליצור מגוון רב של שילובים והתאמות בין דגמי החולצות והחצאיות לפי טעמה של הלובשת.

הקולקציה כוללת מגוון בגדים מעוצבים ומחטבים בגזרות ודוגמאות ספורטיביות מחמיאות, אסתטיות ועדכניות תוך שמירה על הלכות הצניעות. הבגדים מותאמים לפעילות במגוון ענפי הספורט השונים כגון הליכה, ריצה, חדר כושר, אירובי, אופניים, משחק עם הילדים, ג'מבורי, טיולים כולל טיולי מים, טיסות, נסיעות, כבגדי חוף ופעילות במים.
 
תמונה : יח"צ.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה