שוב הטרדת לקוחות ב "רסטו בר" מצד מאבטחי ראש הממשלה



אחרי הגשת התביעה המשפטית נגד מאבטחי ראש הממשלה הם נכנסו שוב ל"רסטו בר" וניסו לעכב צעיר בן 30 לחקירה. שחר לוי, בעל המסעדה מנע מהם וסילק אותם מהמסעדה

במשך שנים סובל שחר לוי, בעל ה"רסטו-בר" המסעדה הממוקמת מול משרד ראש הממשלה, מהתפרצותם של מאבטחי ראש הממשלה לשטח המסעדה, ועיכוב לקוחות לחקירה.

לאחר שבשבוע שעבר הוטרד בנימין שרעבי, בן 70, לקוח ותיק של המסעדה, הגיש לוי תביעה על סך 100 אלף שקלים נגד בית ראש הממשלה והיחידה לאבטחת אישים של השב"כ.

אך לוי מספר שהגשת התביעה לא הרגיעה את הרוחות. לפני מספר ימים, נכנסו המאבטחים פעם נוספת למסעדה וניסו לתחקר צעיר בן 30 שהגיע לפגישת עבודה במקום. לוי סיפר כי במקרה הוא נכח במסעדה, וסילק את המאבטחים. "יצאתי אל המאבטח והסברתי לו שאם ירצה לתחקר לקוח של המסעדה יצטרך להמתין לו בסבלנות עד שיסיים את הפגישה ויצא משטח הרסטו-בר, הם יכולים לעכב אנשים שעוברים ברחוב, אבל אי אפשר להוציא מהמסעדה אדם שיושב לאכול".

שחר לוי כבר מנוסה בהתפרצויות המאבטחים למסעדה, נעזר ביועץ המשפטי של המסעדה, עורך הדין ארז צ'צקס, שמייג את המסעדה בתביעה שהוגשה. צצ'קס קבע כי ללא צו משפטי המאבטחים אינם רשאים לגשת אל  לקוחות ולהפריע להם בזמן שהותם במסעדה.  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה