עידן לוי נבחר ליו"ר מועצת התלמידים והנוער העירונית



עידן לוי הוא תלמיד התיכון ליד האוניברסיטה והוא עומד עכשו בראש המועצה שמייצגת 70,000 תלמידים

לוי היו"ר הנבחר אמר בנאום ששיכנע את המועצה:"אני מאמין כי יש בי את היכולות ואת הכוחות להוביל שינוי ולו הקטן ביותר בשביל בני הנוער כאן.. כדי לעשות שינוי בעיר הזאת נצטרך לעבוד יחד, באמונה בדרך.. אנו מחויבים לדרוש מהעיר אפשריות בילוי ופנאי, אפשרויות תעסוקה, חינוך איכותי וערכי, מערכת תחבורה ציבורית ראויה, מתקנים ואירועי ספורט, תמיכה לתנועת נוער וסיוע נכון לבני נוער בסיכון ובמצוקה... אני עידן לוי, עוד מעט בן 18, שמיניסט מליד"ה אוהב את העיר הזאתורוצה שתיתנו ליאת האפשרות להוביל את המועצה הזאת".

בשנתיים האחרונות שימש לוי כמ"מוכסגן יו"ר מועצת הנוער העירונית  ועמד בראש מטה הנוער של גלעד שליט, כמו כן הוא הקים את קבוצת הפוטבול הראשונה בארץ, שמשלבת בני נוער מכל בתי הספר בעיר, עבד עם ניצולי שואה והינופעיל בארגון LEAD  לפיתוח מנהיגות.

ב-1.11.12 נערכו בחירות ב-25 בתי ספר על יסודיים בעיר ונבחרו 50 בני הנוער שייצגו את 70,000 בני הנוער בגילאי 14-18 שחיים היום בירושלים. לתפקיד סגנית היו"ר נבחרה מיה בן פזי,  המזכ"ל טנא אריאל,הדוברת מאיה אזולאי,הגזברית חן ניאזוב.

ראש העיר אמר בטקס  "הצעירים הם החמצן לעתידה של העיר .במסגרת תפקידך ניתן לך כוח רב לשנות ולהשפיע על חיי הנוער בעיר. אני מצפה לעבודה איתך ומאחל לך הצלחה".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה