כתב אישום נגד ניצב ניסו שחם בכפוף לשימוע



המחלקה לחקירות שוטרים הודיעה כי החליטה להגיש כתב אישום נגד ניצב שחם . פרקליטותיו של שחם: "אנו סבורות כי לא נעברו על ידי שחם עבירות פליליות"

המחלקה לחקירות שוטרים הודיעה היום לבאי כוחו של ניצב ניסו שחם כי בתום החקירה, בכפוף לשמיעת טיעוניהם בשימוע שייערך בפני מנהל המחלקה, נשקלת אפשרות להגיש נגדו כתב אישום בחשד לביצוע עבירות של מרמה והפרת אמונים, מעשים מגונים והטרדה מינית, בפרשה בה מעורבות תשע שוטרות.

מממצאי החקירה עולה כי, לא נמצאו ראיות מספיקות לכך שהסכמתן של השוטרות לקשר המיני הושגה עקב ניצול יחסי מרות, אך לנוכח הצטברות המעשים, מעמדו הרם של הקצין ומעורבותו המקצועית בענייני השוטרות, תוך ניגוד עניינים לכאורה, התגבש חשד לביצוע עבירות פליליות של מרמה והפרת אמונים בגזרה זו של הפרשה.

ניצב שחם, שהחליט עם תחילת החקירה לצאת לחופשה, ובהמשך פרש מתפקידו כמפקד מחוז ירושלים, שיתף פעולה בחקירתו והשיב על עיקר שאלות החוקרים. בעבר הודה ניצב שחם בקיום יחסים בהסכמה אך הכחיש בחקירתו הטרדה מינית וביצוע מעשים מגונים.


פרקליטותיו של ניצב ניסו שחם, עוה"ד נוית נגב ואיריס ניב סבאג:"אנחנו סבורות כי לא נעברו על ידי ניצב שחם עבירות פליליות וננסה לשכנע בכך את מח"ש בהליך השימוע.אנחנו מאמינות שבמסגרת הליך זה ייבדקו הדברים לעומקם ותיבחן עצם השאלה אם להגיש כתב אישום בפרשה. מח"ש עצמה הודיעה שטרם גובשה עמדה סופית וההחלטה תיפול רק לאחר שישמעו הטיעונים שלנו".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה