הנהלת המעונות אנחנו לא עוד שורה בחשבון החודשי!



בהנהלת המעונות החליטו לקצץ בשעות הפעלת המים החמים, כעת הסטודנטים זועמים ויוצאים להפגין.

ללא תיאום עם הסטודנטים הגרים במעונות החליטו בהנהלה לקצץ בשעות הפעלת המים החמים. הסטודנטים שטוענים כי מדובר בהפרה ברורה של החוזה שנתחם עימם. יוצאים מחר בפעם השנייה בשבועיים להפגנה.
תחת הכותרת "הגיעו מים חמים עד נפש" הם קוראים לסטודנטים מכל הקמפוסים להפגין מחר בפורום בהר הצופים עם מגבות, כובעי מקלחת, ברווזי גומי ו"כל דבר אחר שמראה שמקפיאים לנו את הצורה". 

"מצחיק איך אפשר להרתיח כל כך הרבה סטודנטים עם מים קרים- השינוי לא הובא לידיעתנו ולא ניתנה זכות תגובה לפני השינוי. בנוסף, מהלך דומה מתוכנן בנוגע להסקה בחורף". הם מוסיפים.
לדברי אחת הסטודנטיות שגרה במעונות "אני מרגישה שלוקחים לי את העצמאות, מנהלים לי את החיים מתי להתקלח ולשטוף כלים. קשה לי עם זה וזו הרגשה מתוסכלת שאני צריכה לתכנן את החיים שלי לפי השעות של המים החמים".
מהאוניברסיטה נמסר בתגובה כי "היא רואה חשיבות רבה בניהול ובתפעול האוניברסיטה והשטחים
שבאחריותה תוך הקפדה על סטנדרטים ירוקים ושמירה על איכות הסביבה. בהמשך לפעילות האוניברסיטה במסגרת קמפוס מקדם בריאות וקיימות נמצא שחימום המים במעונות במשך כל היממה מוביל לבזבוז רב של אנרגיה ולכן הוחלט לתחום את שעות חימום המים לשעתיים בבוקר ולשש שעות בערב בין 17:30-23:30. מסגרת שעות זו הינה מותאמת להתארגנות הדיירים לקראת יציאתם ללימודים בבוקר ולחזרתם בערב למעונות ושהייה עד שעות הלילה. בימים קרים במיוחד ובתקופת חופשת הסמסטר תבחן הרחבת שעות ההסקה והמים החמים לפי צורך. יצוין כי אמנם החימום הפעיל של המים מופסק ב-23:30 אך המים עצמם נותרים חמים אף מעבר לכך, כמו בכל דוד".
 
בתמונות: ההפגנה שהתקיימה בשבוע בעבר.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה