מסיבת הפתעה בחדר המורים



במבצע של ההנהגה הבית ספרית ב'אלון' ארגנו ההורים
ארוחת בוקר מפנקת לצוות ההוראה.

כמדי יום, עם הישמע הצלצול צעדו המורות בבית הספר 'אלון' להפסקת בוקר בחדר המורים. כאשר נכנסו בזו אחר זו הן הופתעו לגלות מזנון עשיר מלא במטעמים ושולחנות ערוכים. בירור קצר העלה כי בזמן שלימדו בכיתות התייצבו מספר אימהות עם פשטידות, סלטים ועוגות, מעשה ידיהן, ארגנו את המטעמים וערכו את השולחנות לכבוד המורות. אלה הופתעו למצוא ארוחת מלכים מפנקת ובעיקר התרגשו מהמחווה מחממת הלב. 'לקינוח' החליפו האימהות את המורות התורניות בחצר על מנת שכולן יוכלו ליהנות מארוחת הבוקר הטעימה.
המבצע נוהל על ידי יפעת ארמוזה, יושבת ראש ההנהגה הבית ספרית, של בית הספר 'אלון', אשר בירכה את צוות המורים בשם הורי בית הספר על "עבודתם המקצועית והמסורה ועל תחושת השייכות שהם יוצרים עבור התלמידים וההורים כפי שבאה לידי ביטוי בתוצאות שאלוני המיצ"ב לשנת תשע"ב ובחיי היום יום בבית הספר".

מנהלת בית הספר עידית ניב: "ארוחת הבוקר מעידה על העבודה המשותפת והאמון שההורים רוכשים לצוות בית הספר. אנו מצידנו דואגים לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם הנהגת ההורים והוועדים הכיתתיים ומייחלים לעוד שנים רבות של שותפות פוריה".
ראש המועצה משה דדון מסר, כי "ההצלחה של מוסדות החינוך במטה יהודה נובעת משיתוף פעולה הדוק בין כל הגורמים ומהמעורבות הברוכה של ההורים. היוזמה היפה באלון מצטרפת לפעילות ענפה של הנהגות הורים, וועדי הורים והורים מתנדבים, שלוקחים חלק פעיל בחיי בית הספר לאורך כל השנה".
בבית הספר סיכמו בסיפוק את ההפתעה הנעימה ואמרו כי "אין ספק שדרך זו של שיתוף פעולה בין ההורים לצוותי ההוראה וההנהלה מהווה דוגמא לתלמידות ולתלמידים ומובילה להגשמת האני מאמין הבית ספרי במלואו".
 
תמונה: יח"צ.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה