המכללה האקדמית הדסה ירושלים שוברת שיא: 2,400 סטודנטים החלו את לימודיהם



כ 2400 סטודנטים החלו השבוע את לימודיהם במכללה האקדמית הדסה. תלמידי שנה א' השתתפו השבוע ב "שבוע היכרות" כמקובל במוסדות אקדמיים בעולם.

מכללת הדסה: ימים פתוחים
.
במכללת הדסה מציינים כי השנה חל גידול משמעותי ברישום בחוג לניהול , בשלוש ההתמחויות: משאבי אנוש, תיירות ובריאות ובחוג לפוליטיקה ותקשורת. כמו כן ישנה עלייה בביקושים לחוג למדעי בריאות הסביבה שהוא חוג מדעי – יישומי המעניק לבוגריו את הכלים הנחוצים לזיהוי ובקרה על גורמים סביבתיים המשפיעים על בריאות האדם, איכות חייו ועל המערכת האקולוגית.

הם מוסיפים כי המכללה נמצאת בעצומו של פרויקט בנייה רחב היקף ומקימה בניין חדש ללימודים בינתחומיים בזכות תרומה בסך 7 מיליון דולר מהקרן האמריקאית ע"ש ליאונה מ. והארי ב. הלמסלי.
 
במהלך השבוע הסטודנטים נפגשו עם נשיא המכללה, עם ראש המנהל האקדמי ועם ראשי החוגים, שמעו על השירותים הייחודים שמעניקה המכללה, לרבות תוכנית המצטיינים, המרכז לליקוי למידה, סדנאות להתמודדות עם חרדת בחינות ולניהול זמן ועוד. בנוסף, סיירו הסטודנטים במתקני המכללה לרבות הגלריה, מעבדות המחשבים, הספרייה, הקפיטריה ועוד
פרופ' ברטולד פרידלנדר, נשיא המכללה: "מכללת הדסה ממשיכה להוביל את המהפכה האקדמית של ירושלים ולהוות מוקד משיכה לסטודנטים רבים שאינם תושבי העיר. נעשה כל שנדרש כדי להעניק לסטודנטים שלנו חווית לימודים מעשירה ומאתגרת".

תמונה: באדיבות יח"צ.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה