המשטרה סגרה את מועדון המרפסת



המשטרה הגיעה בצהריים (ו' )למועדון "המרפסת" וסגרה את המקום, כשהתברר כי אל המקום ,האמור להכיל עד 400 איש, הגיעו 1400 חוגגים

במועדון 'המרפסת' הייתה אמורה להתקיים בצוהוריים (ו') הופעה של "הפרויקט של רביבו", אלא שאל המקום הגיע קהל רב בהרבה מהמותר. 1400 איש קנו כרטיסים והתייצבו  להופעה, אך על פי הרשיון, מותר למועדון 'המרפסת' רק 400 איש.

המשטרה הגיעה למקום, ביטלה את ההופעה ופינתה את הקהל. תגובות נזעמות הופנו לבעלי מועדון 'המרפסת'  דודו סאסי וגיא כהן, שניהם אנשים בולטים בחיי הלילה בעיר שבבעלותם מקומות בילוי נוספים. הקהל המאוכזב מאשים את השניים ברדיפת בצע, ומאיים בתביעה ייצוגית.

בדף הפייסבוק של סאסי נכתב : "פשוט חוצפה! מה הייתה הבעיה לעצור את הכניסה כשרואים שמלא? עוד כסף? תמשיכו להסיר אחריות. מה אני אמורה לעשות עם הכרטיס שקיבלתי? למקום שלך אני לא חוזרת לעולם " בתגובה כותב סאסי, כי לדעתו האירוע יצא משליטה והקהל הרב שהגיע פרץ את הגדר:  "הגיעה כמות אדירה להפקה היום בצהריים. ההפקה לא רצתה לאכזב אתכם וכתוצאה מכך האירוע בוטל. אין צורך להתלהם או לקלל לצערי חסמתי כמה שהגזימו. אף אחד לא ניסה לגנוב לכם כסף. האנשים העוסקים במלאכה עשו מאות הפקות וקורה שיש תקלה. כולם כולל כולם, יקבלו פיצוי הולם". 


מהמשטרה נמסר כי " אל המקום נכנס קהל פי שלושה מהכמות המותרת,  היו על המרפסת בקומה החמישית מספר רב של אנשים, שזו סכנת נפשות" , בתגובה לדבריו של סאסי אומרים במשטרה "האירוע לא יצא משליטה. אם אכן היה הקהל מתפרץ, בעל המקום עצמו היה מזעיק את המשטרה".

נגד המקום הוצא צו סגירה, חקירה נפתחה ובכוונת המשטרה להגיש כתב אישום בגין סיכון חיי אדם.

 

צילום: עוז שכטר


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה