פרוייקט חדש להגדלת הייצוג הנשי בהנהלות המינהלים הקהילתיים



פרויקט "נבחרת" לקראת הבחירות למינהלים הקהילתיים שיתקיימו ב-20 בנובמבר מעודדת נשים להציג מועמדות

הפרויקט הייחודי  נועד לעודד נשים אשר זורם בהן הדחף לפעול ולהשפיע , לקדם את הסביבה בה הן חיות ולשפר אותה, להתמודד בתהליך הבחירות השכונתיות ולהיות חלק משמעותי ומשפיע על עיצוב פני השכונה בחמש השנים הקרובות ועל תהליך ההתחדשות של העיר .

 התוכנית כוללת מפגשי הכשרה לנשים שירוצו לבחירות, אשר יתנו להן את הכלים  לנצח בבחירות  וליווי של מאמנים אישיים שיסייעו לנשים על בסיס יומיומי לקדם הפעילות שלהן להצליח.

 מספרן המועט של הנשים אשר התמודדו בבחירות למינהלים הקהילתיים ובמיוחד המספר הנמוך של הנשים שנבחרו להנהלות, מחייב היערכות עירונית לבניית תוכנית ייחודית למתמודדות, כל זאת על מנת שיהיה ייצוג הולם של נשים בהנהלות , נשים אשר תוכלנה להשפיע על פני השכונה בשנים הקרובות.

. בארבע השנים האחרונות חלה מהפכה בתחום הנשים בירושלים, הנשים חזרו לעמדות מפתח חשובות בהנהלת העיר, הוכפל התקציב המיועד לקידום נשים בעירייה ובעיר ולאחרונה הוקם פורום "נשים מובילות בירושלים" אשר מטרתו לייצר רישות חברתי בין נשים מובילות בעיר ולנסות באמצעותן להעלות ולקדם נושאים שונים בתחומים הנוגעים לקידום נשים ולחיים בעיר כחלק מתהליך מתמשך לקידומן ושילובן של נשים בתפקידי מפתח בעיר".

כנס ההשקה לפרויקט יתקיים ביום ראשון ה 9 בספטמבר בבית המשואה. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה