מאות עובדי ערוץ 10 הפגינו היום מול בית ראש הממשלה



300 עובדי ערוץ 10 הפגינו היום מול בית ראש הממשלה שבשכונת רחביה, במחאה על סגירת הערוץ .לעובדי הערוץ הצטרפו עיתונאים אחרים

 

כ -300 עובדי ערוץ 10 הפגינו הבוקר מול בית ראש הממשלה ברחביה. העובדים נשאו שלטים: "אין לכם תירוץ לסגור את הערוץ", וקראו קריאות: "ביבי תן להתפרנס  בכבוד- תפרוס לנו את החוב" . לעובדי הערוץ הצטרפו עיתונאים מכלל כלי התקשורת והביעו סולידריות במאבקם.

מתן חודורוב, פרשן וכתב הכלכלה של ערוץ 10, נכח הבוקר בהפגנה: " אדוני ראש הממשלה אנחנו דורשים ממך להתערב באופן מיידי, כדי להציל את ערוץ 10. אחרת, אלפי משפחות יגיעו ללשכות האבטלה והתקשרות הישראלית תחזור שנות דור לאחור. לא ניתן לנקמנות ולחיסולי חשבונות להחשיך ערוץ צמא וביקורתי, ונעשה הכל כדי להמשיך בשידורים, גם כשהם לא נוחים לך"

חודורוב קרא להנהלת הערוץ שלא לשלוח את מכתבי הפיטורים לעובדים והוסיף: "עמדתנו כועד נחושה מתמיד. אף עובד לא יקח מכתבי פיטורים או שיפטרו את כולנו ויחשיכו את המסך או שאף עובד לא יפוטר."

מבית ראש הממשלה ממשיכים העובדים לכפר המכביה להפגין מול ישיבת הרשות השניה,  מחר בכוונת העובדים לערוך קבלת שבת מול ביתו של בנימין נתניהו בקיסריה.

צילום: ערוץ 10 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה