בימים הקרובים בירושלים, קמפיין "ירושלמיות נעים להכיר" על גבי אוטובוסים



בעקבות הוראת משרד התחבורה לאסור אפליה בפרסום על אוטובוסים, בירושלים קמפיין שילוט אוטובוסים המשלב תמונות נשים.

קמפיין "ירושלמיות נעים להכיר"
חברת "כנען מדיה בתנועה", זכיינית הפרסום של חברת האוטובוסים "אגד", הודיעה היום כי תעלה בימים הקרובים קמפיין מודעות של תנועת "ירושלמים", תחת המסר "ירושלמיות, נעים להכיר". בקמפיין יראו שלטים עם דמויות של נשים המציגות את הארגון. 

הרב אורי איילון מנכ"ל תנועת ירושלמים אומר : "זהו יום חשוב ומשמעותי לכל מי שירושלים יקרה לו וכל מי  שחשוב לו עתידה של מדינת ישראל כמדינה הרואה בשוויון בין נשים לגברים ערך בלתי ניתן לערעור".

מדובר בפעם הראשונה מזה מספר שנים, בה נעשה שימוש בתמונות של נשים בפרסום על אוטובוסים בירושלים,  זאת לאור פעולות חוזרות ונשנות של וונדליזם מצד גורמים קיצוניים בעיר, אשר השחיתו את האוטובוסים וגרמו לחברת כנען ולמפרסמים שלה נזקים כלכליים כבדים.
 
תופעה זו הביאה את חברת כנען והמפרסמים שלה להחלטה כי עדיף להימנע מהעלאת קמפיינים נושאי דמויות נשיות בירושלים, או לחילופין לדרוש מהמפרסמים המתעקשים על כך ערבות לפיצוי על נזקים כלכליים.
 

לפני כ- 8 חודשים פנתה עמותת "הירושלמים" לבג"צ בכדי שיסדיר את הנושא וכרגע נדון העניין עדיין בבית המשפט. על אף שטרם הוכרע העניין בבג"ץ, כנען החליטה להעלות את הקמפיין, בין היתר לאור עמדת משרד התחבורה בעניין, כפי שהוגשה לבית המשפט.

 

אוהד גבלי, מנכ"ל חברת הפרסום כנען ציין: "לאור עמדת המדינה, אנחנו נענים לבקשה
להעלות את הקמפיין הנוכחי, וזאת מתוך תקווה כי אירועי הוונדליזם שאירעו בעבר וגרמו
לנזקים כלכליים כבדים לחברה לא יחזרו על עצמם. כנען היא חברה המכבדת את רגשותיהן של כל קבוצות האוכלוסייה – חילוניים כדתיים, ואנו מקווים כי גם הציבור בירושלים יגלה סובלנות ורגישות אחד כלפי השני".

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה