ניר ברקת:מאחורי הקלעים אנחנו מנסים להסדיר את עניין הקבוצות בעיר



חצי מיליארד שקל מושקעים בארנה ובעוד מתקני ספורט בעיר שימשכו לעיר את כל ארועי הספורט הלאומיים אומר ניר ברקת ראש עיריית ירושלים בראיון מיוחד ל"בדרך הביתה" ברדיו ירושלים

פלאש 90
ראש העיר ניר ברקת מתייחס בראיון לבית"ר , לתיירות ,לארועי הקיץ ולבחירות המתקרבות.והיום הוא משיק את ארועי חוצות היוצר שיחלו מחר (יום שני) ואת הבלבסטה שנפתחת הערב ( יום ראשון).

השנה אומר ברקת מדובר בחוצות יוצר משודרג,של 12 יום עם הופעות רבות מחו"ל מאינדונזיה, יפן, הודו וקוריאה למשל וכמובן מייטב האומנים מהארץ בכל ערב. השנה נגיע לכמעט 4 מיליון תיירים בעיר והיעד שלי 10 מיליון תיירים בשנה עד שנת 2020.מספר התיירים גדל בכל שנה בקצב של 10%-15%, תחום התעסוקה מתפתח ואנשי העסקים נערכים לגידול הזה.
 

עיריית ירושלים יחד עם תרומות משקיעה חצי מיליארד שקל בארנה ובמתקני ספורט אחרים והמטרה היא להפוך לעיר שתארח את כל ארועי הספורט הלאומיים של ישראל.בעניין המשבר בבית"ר אומר ברקת כי הוא מנסה מאחורי הקלעים להסדיר את פעילות הקבוצות העירוניות ואעשה ככל יכולתי כדי לייצב אותן הוא מדגיש .

האם אתה נערך לבחירות הקרבות נשאל ברקת: " אני בהחלט מתארגן לקראת הבחירות , אני רוצה לסיים את כל מה שהתחלתי " מלכתחילה אומר ברקת באתי ליותר מקדנציה אחת " כדי ליישם את כל התוכניות אני צריך 10 שנים".


צילום: פלאש 90.
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה