מאבק הורי תלמידי בית ספר אפרתה מחריף: ההורים מתכוונים להשבית את הלימודים בתחילת השנה



מספר התלמידים בכל אחת מכיתות א׳ במחזור הקרוב הוא 38.

הילדים מגישים לראש העיר את המכתב בישיבת המועצה
 
כל הסיפור התחיל בסוף יוני, כאשר ההורים גילו כי מספר התלמידים בכל אחת מכיתות א' במחזור הקרוב הוא 38. מספר שספק אם מאפשר למידה, צמיחה והתפתחות אישית של כל אחד מהתלמידים.

בישיבת המועצה האחרונה הילדים הגיעו עם ההורים להגיש מכתב לראש העיר, כאשר הם מבקשים לפתוח כיתה נוספת. מאז ההורים כותבים ומתקשרים בלי סוף, אך טרם התקבלה כל תגובה מהעירייה.
לטענת ההורים במצב כזה של 38 תלמידים בכתה אחת, אין כל אפשרות להתייחס לצרכיו הספציפיים של כל תלמיד ולהתאים את תכנית הלמידה הראויה. בפרט כשמדובר בילדים בני 6. כיום, כאשר יש מודעות גבוהה לספקטרום הרחב של הצרכים והיכולות השונים של כל תלמיד, לא יעלה על הדעת שתלמידים ייבלעו בתוך כיתה כ״כ גדולה.
שירה כץ- וניקלר , רכזת משפחות צעירות בתנועת ירושלמים מוסיפה "יש פה הורים יש פה הורים שלוקחים אחריות על העתיד של הילדים שלהם, לא מתכוונים לוותר וטוב שכך. אין ספק כי מספר רב כל כך של ילדים בכיתה אחת אינו מאפשר למידה, צמיחה והתפתחות אישית".
 
מהעירייה נמסר בתגובה כי "מבנה בית הספר אפרתה מאוכלס בתפוסה מרבית ומוצו כל האפשרויות לפתיחת כיתות חדשות בהתאם ליכולת הקליטה, בשל כך לא ניתן לקלוט בו את כל התלמידים המעוניינים. לאור זאת מנהל החינוך בעירייה פתח שלוחה של בית הספר אפרתה בממ"ד ארמון הנציב זאת כדי לתת מענה לבקשות ההורים. במידה וההורים יבקשו לפתוח כיתה א' נוספת בשלוחת אפרתה בארמון הנציב מנח"י יפעל לסייע להורים".
 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה