דוברות עיריית ירושלים זכתה בפרס "האריה השואג"



כבוד לעיר: דוברות העירייה זכתה בפרס בקטגוריית תרבות וספורט על קמפיין יחסי הציבור למרתון ירושלים הבינלאומי. אביתר אלעד:" בימים אלו אנחנו כבר נערכים למרתון 2013 שיהיה גדול ומסעיר יותר"

דוברות עיריית ירושלים זכתה אתמול בפרס "האריה השואג" לשנת 2012 בקטגוריית תרבות וספורט בטקס שנערך במוזיאון תל אביב לאומנות.

דוברות העירייה קיבלה את הפרס עם משרד יחסי הציבור "בן חורין-אלכסנדרוביץ'", שנבחר על ידי עיריית ירושלים לדאוג לפן התקשורתי סביב המרתון.

קמפיין מרתון ירושלים הבינלאומי גבר על שאר המועמדים לפרס. מרתון ירושלים הבינלאומי, הנערך ביוזמת ראש העיר ניר ברקת התקיים השנה בפעם השניה והפך למסורת.

דובר העירייה, אביתר אלעד, ציין : ''מרתון ירושלים האיר זוויות שאנחנו לא רואים כל יום בתקשורת הבינלאומית שבדרך כלל רגילה לסקר את מדינת ישראל באופן שלילי. אזרחי העולם נחשפו לירושלים כעיר נורמלית ושוקקת חיים, עיר ספורטיבית, אטרקטיבית ומזמינה שאלפים רבים מלמעלה חמישים מדינות ברחבי העולם באים לרוץ בנופיה עוצרי הנשימה. אני מודה לכל צוות דוברות העירייה המסור ולמשרד בן חורין-אלכסנדרוביץ' על העבודה הקשה שהוכיחה את עצמה. בימים אלו אנחנו כבר נערכים למרתון 2013 שיהיה גדול ומסעיר יותר." 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה