תושבי מזרח העיר נעצרו בחשד לפריצה לבתי עסק



חוקרי היחידה המרכזית של ירושלים עצרו שלושה צעירים ערבים החשודים כי במהלך החודשים האחרונים פרצו לחנויות תכשיטים ובתי עסק במרכז הארץ. ע"פ החשד השלושה גנבו רכוש בשווי מליוני שקלים. מעצרם הוארך

שלושה צעירים ערבים, תושבי מזרח ירושלים נעצרו בימים האחרונים בחשד כי בחודשים האחרונים נהגו לפרוץ לבתי עסק וחנויות תכשיטים ברחבי הארץ ולרוקן אותם. שווי הגנבות מוערך במיליוני שקלים ועל פי החשד, החבורה נהגה למכור את השלל בשטחים.

מחומרי החקירה שנאספו עולה כי חברי הכנופייה איתרו עסקים וחנויות ואספו מידע רב לפני הפריצה שהתרחשה תמיד בשעות הלילה המאוחרות. החבורה נהגה להגיע למקום ברכבים שכורים ולהציב תצפיתנים. החשודים חיברו כבלי מתכת לסורגי החנויות, את הכבלים חיברו לרכבם וכך ניתקו את הסוגרים. לאחר מכן שברו את דלתות הכניסה וחנויות הראווה ובתוך מספר דקות הצליחו לרוקן את החנויות.

חברי הכנופייה פעלו ללא חשש למרות המצלמות שהוצבו בחנויות. הם חדרו לחנויות כשהם רעולי פנים, לבושים בכפפות ומצויידים בבגדים להחלפה. כמו כן, החשודים נהגו להחליף את לוחות הרישוי של הרכבים ששימשו אותם. בתקופה האחרונה 'זכתה' החבורה למעקב של בלשי היחידה המרכזית שעצרו אותם לאחר שנמלטו ברכבם תוך סיכון הולכי רגל ומכוניות.

מעצרם של השלושה הוארך ומעצרים של חשודים נוספים צפויים בקרוב.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה