ניר ברקת: "מסירות הנפש של לוחמי האש מעוררת כבוד"



לוחמי האש בירושלים קיבלו היום סיכות לוחם בנוכחות ראש העיר, מחזיק תיק הכבאות אלישע פלג וטפסר שמוליק פרידמן: " אני גאה להיות מפקדם של לוחמי האש בירושלים שהנם חבורה אמיצה מקצוענית"

רשף משנה אסף אברס
על רקע גל השריפות וההצתות שפקדו לאחרונה את אזור ירושלים, 145 לוחמי האש בעיר, קיבלו היום את סיכת 'לוחם האש' בתחנת הכיבוי הראשית בגבעת מרדכי בנוכחות ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, מחזיק תיק הכבאות, עו"ד אלישע פלג ומפקד שירותי כבאות ירושלים, טפסר שמולקי פרידמן.
 

הסיכות יעטרו את מדי הייצוג והפעילות של הלוחמים באופן קבוע מרגע קבלתן. בנוסף, הוצג היום רכב סער חדש וטרקטורון שישמש את הצוותים במזרח העיר ובעיר העתיקה שהגישה אליהן הייתה בעייתית עד כה בעיקר בשל הסמטאות הצרות.
 
ראש העיר אמר לקראת הטקס: "מסירות הנפש שמפגינים לוחמי האש שאינם חושבים על עצמם אלא תמיד נחושים להציל חיים מעורר כבוד והערכה עמוקה וירושלים כולה גאה בהם".
 
טפסר פרידמן הוסיף על דבריו של ברקת: "אני גאה להיות מפקדם של לוחמי האש בירושלים שהנם חבורה אמיצה מקצוענית ונחושה אשר פועלת יום-יום ומתוך סיכון עצמי על-מנת להציל חיים ורכוש ומאפשרת חיי שיגרה לתושבי ואורחי העיר ירושלים."

 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה