ריסוס כתובות הנאצה: מעצרים נוספים צפויים בימים הקרובים



במשטרה מעריכים כי חשודים נוספים בפרשה ייעצרו כבר בימים הקרובים בחשד שסייעו לאלחנן אסתרוביץ' שנעצר כבר אתמול(ג'). החשוד הרביעי ישאר במעצר עד יום ראשון וישלח לבדיקה פסיכיאטרית

חוקרי מחוז ש"י עצרו אתמול ארבעה חשודים בריסוס כתובות הנאצה ביד ושם, גבעת התחמושת ובאנדרטאות בבקעת הירדן, אך במשטרה מעריכים כי אנשים נוספים סייעו למעשים ובימים הקרובים צפוי גל מעצרים נוסף.

החשוד המרכזי הוא אלחנן אסתרוביץ', ששמו נקשר בעבר במעשים דומים והסתה נגד מדינת ישראל. החשוד דיבר אתמול בדרך להארכת מעצרו בגנות המדינה ואמר: "המדינה דאגה שתהיה שואה על מנת להרוויח ולהתעשר. כל טקסי יום השואה הם לא יותר מצביעות."

אסתרוביץ' נלקח ביום שני בלילה ל"יד ושם", הודה במיוחס לו ושיחזר את האירוע. קטין שנעצר גם הוא וסובל מבעיות רפואיות ישוחרר מחר למעצר בית. בית המשפט הורה לשחרר הבוקר את החשוד השלישי למעצר בית אך הפרקליטות ערערה והוא ישהה במעצר עד מחר.

החשוד הרביעי שנעצר אתמול אחר הצהריים הובא בפני שופט ומעצרו הוארך עד יום ראשון. עורכי דינו של החשוד הציגו מסמכים רפואיים המעידים כי הוא סובל ממחלת נפש ובית המשפט הורה לשלוח אותו להסתכלות פסיכיאטרית.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה