הושגה שליטה על האש במוצא במבשרת ומעלה החמישה, כביש 1 נפתח לתנועה



שריפת ענק השתוללה סמוך לסיבוב מוצא וקיבוץ מעלה החמישה. כביש 1 נפתח לתנועה אחרי שעתיים, מטוסי כיבוי פעלו באוויר.ארבעה נפגעו קל משאיפת עשן, חשד להצתות

הצילום באדיבות שי ברזל
שריפות ענק פרצו היום בצהריים סמוך למוצא עילית וקיבוץ מעלה החמישה. אחרי עבודה ארוכה ומאומצת של יותר מ-50 צוותי כיבוי ושישה מטוסים, הושגה שליטה מלאה על האש.חפ"ק הוקם בגבעת שאול לפקח על פעולות הכיבוי. מפקד מחוז ירושלים ניסו שחם אמר לרדיו ירושלים כי הכוחות פעלו במקצועיות ובתאום מושלם.עוד אמר ניצב שחם כי בשום שלב לא נשקפה סכנה לנהגים בכביש.בתשובה לשאלה על החשד שמדובר בהצתות אמר ניסו שחם כי בידי המשטרה שבעה חשודים בהצתות מתוכם שני יהודים.
 

כוחות כיבוי רבים הוזעקו למקום מאחר והאש החלה להתפשט לכיוון הכביש ולכיוון בתים סמוכים. המשטרה פתחה את כביש 1 לתנועה אחרי שנחסם ליותר משעתיים. קניון הראל במבשרת ובריכת מעלה החמישה פונו.מוקד השריפה היה בסיבוב מוצא והאש טיפסה לכיוון מבשרת.
 
בגלל חסימת היציאה מירושלים נוצרו עומסים כבדים בכל העיר וכלי רכב שניסו לצאת מהעיר, הוחזרו בחזרה.בשלב מסויים חסמה המשטרה את הכביש בין ירושלים לבין לטרון לשני הכיוונים. מד"א העלתה את רמת הכוננות הגבוהה ביותר בעקבות השריפה, ארבעה נפגעו קל משאיפת עשן.
 
יש לכם תמונות מהשריפה?רוצים לעדכן אותנו? שלחו לנו.  [email protected]
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה