עונש קל לזקן: ארבעה חודשי עבודות שירות



מפתיע? בית משפט השלום בירושלים גזר ארבעה חודשי עבודות שירות על מי שהורשעה במרמה והפרת אמונים. זקן שהגיעה מלווה בבני משפחתה, מתכוונת לערער. השופט לי-רן: "דינו של פקיד לשכה אינו כשל שר בכיר"

פלאש 90
בית משפט השלום בירושלים גזר אתמול (ד') ארבעה חודשי עבודות שירות על שולה זקן, שניהלה את לשכתו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, וקידמה את ענייניו של אחיה, יורם קארשי בפרשת רשות המסים.
 

התביעה דרשה שזקן שהורשעה במרמה והפרת אמונים תקבל מאסר בפועל, אך בית הדין בחר אחרת. הפרקליטות הודיעה כי תערער על העונש ותמשיך בדרישה למאסר בפועל. גם זקן לא מתכוונת לוותר ותגיש ערעור על ההרשעה.
 
השופט חיים לי-רן כתב בפסק הדין: "נראה שככל רם מעמדו של איש הציבור, כך אמור להתרומם רף הענישה. דינו של פקיד לשכה אינו כמו של שר בכיר ובסופו דבר היא מזכירה. קיים הבדל של ממש בין רום תפקידו של מצא לבין תפקידה".
 
השופט המשיך: "בבואי לגזור את עונשה נתתי דעתי לאישיותה, וכן להשפעות הקשות של המשפט על בני משפחתה ובעיקר על בנה שחגג זה עתה בר מצווה. התנפצותה של ההקריירה שלה ונפילתה הכואבת מאוויר פסגות- גם הם נשקלו במסגרת ענישתה".
 
זקן הודתה לכתבים כשיצאה מהאולם ואמרה: " הודיתי לכבוד השופט שאיפשר לי לחגוג בר מצווה לבני הקטן ולהעלות חיוך על פניו. אמנם יום אחרי זה ניסו להשבית את שמחתנו, אבל אנחנו אנשים מאמינים. אני חוזרת לילדיי ולמשפחתי על מנת לשמור עליהם. אנחנו אנשי אמונה, ובעזרת השם הכול יהיה בסדר".

 

 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה