"נאה יהיה ברחוב רבי חיים נאה בירושלים"



סבל של שנים רבות הגיע לסיומו, בימים אלו החלו העבודות להסדרת בניית מערכת ניקוז למי הגשם, בניית מדרכות וסלילת הכביש ברחוב רבי חיים נאה. האחראי על תחילת העבודות הוא לא אחר מאשר - הרב יוסי דייטש ממלא מקום ראש עיריית ירושלים

ממלא מקום ראש העיר- הרב יוסי דייטש
בימים האחרונים החלו עבודות להסדרת רחוב רבי חיים נאה בירושלים. בודאי רבים מכם לא יודעים היכן נמצא הרחוב ובטח לא מודעים לבעייתיות שהייתה קיימת בו עד לא מזמן. רחוב רבי חיים נאה נמצא בקריית שומרי אמונים, רחוב זה הוא ביחס לרחובות אחרים בירושלים הוא יחסית חדש. בשנים האחרונות נבנו בו קבוצת בניינים גדולה עם עשרות דירות בסמיכות לקריית שומרי אמונים הותיקה.

מלבד השם הנאה לרחוב החדש, המראה כלל לא היה תאם את שמו. עשרות דיירי הרחוב סבלו סבל רב. הרחוב מעולם לא נסלל וההגעה אליו הייתה כרוכה בפנצ'ר ודאי בגלגלי הרכב. רחוב חשוך למעט שני פנסים ישנים שזרקו מעט אור, על מתקני אשפה כלל לא פיללו התושבים. סבלם נמשך למעלה מחמש שנים, כשהם מתרוצצים בין כל הגורמים שהיו אמורים לתת להם מענה למצוקה הקשה. כל שנה בחורף, פעילותם לפתרון המצוקה הלך וגדל, בימים אלו הכאוס הלך וגדל מאוד.

התושבים התארגנו לוועד. חברי הוועד פנו לממלא מקום ראש העיר -  הרב יוסי דייטש וביקשו את עזרתו.הרב דייטשנרתם מיד והחל להפעיל את כל יכולתו להביא פתרון להסדרת הרחוב. אחרי מספר סיורים ותיאומים עם הגורמים העירוניים, והשגת התקציב הנדרש. בימים אלו החלו העבודות להסדרת רחוב רבי חיים נאה. בעבודות הסדרת הרחוב נכללים: בניית מערכת ניקוז למי הגשם, התקנת תאורת רחוב, בניית ביתני אשפה, בניית מדרכות, וסלילת הכביש.

תושבים ברחוב מספרים, כי מרוב ייאוש הם כבר חשבו לנסות ולמכור את דירותיהם. כעת מברכים כולם על המפנה שחל. ובצדק ישא הרחוב את שמו.     


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה