שיתוף פעולה בין ישראל לקנדה



הסכם חדש לשיתוף פעולה מדעי בין האקדמיות למדעים של ישראל וקנדה נכנס לתוקפו החל מהיום (ב'). נשיא המדינה שמעון פרס והמושל הכללי של קנדה דייוויד לויד ג'ונסטון נתנו את חסותם לטקס

בטקס רשמי ובמעמד נשיא המדינה, שמעון פרס והמושל הכללי של קנדה, דייוויד לויד ג'ונסטון, נחתם בשבוע שעבר באוטווה ונכנס לתוקפו מהיום הסכם הבנות חדש לשיתוף פעולה אקדמי מדעי, בין האקדמיה הלאומית הישראלית למדעים ובין האקדמיה המלכותית הקנדית.


בטקס אמרו נשיאת האקדמיה פרופסור רות ארנון ועמיתתה הנשיאה הקנדית פרופסור יולנדה גריזה, כי הן מברכות על הפעילות המזורזת ושיתוף הפעולה החדש בין שתי המדינות.

גריזה: "הסכם זה בין האקדמיות, יאפשר מפגשים קרובים של מדענים בתחום חקר המוח משתי המדינות והם מסמנים את אמונת שני המוסדות בעקרונות שיתוף הפעולה ובהפיכתם לתכניות מידיות"

פרופסור ארנון אמרה כי "ההישגים של החוקרים הישראלים ותרומתם ליזמות מחקר ופיתוח, ניכרים בפרסים בין-לאומיים יוקרתיים ובהם פרס נובל ופרס גרדנר הקנדי. עם זאת, כאקדמיה לאומית במדינה קטנה אנו מכירים בערכם של קשרים עם מדענים במדינות בעלות מדע מתקדם כדוגמת קנדה. הסכם זה יפתח פתח נוסף למדענים משתי המדינות לשתף פעולה ויעצים את הפיתוח המדעי הבין-לאומי."


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה