הסכם עבודה קיבוצי חדש נחתם בין חברת הגיחון לבין העובדים



לאחר שש שנות סכסוך נחתם הסכם עבודה קיבוצי בתאגיד המים והביוב הגדול בישראל - הגיחון. תחת ההסכם החדש יקלטו שתי רשויות מקומיות נוספות: מבשרת ציון ואבו-גוש

זהר ינון מנכל הגיחון

לאחר סכסוך עבודה שנמשך למעלה משש שנים, נחתם השבוע בגיחון תאגיד הביוב והמים של ירושלים והסביבה. הסכם העבודה החדש, הינו הסכם קיבוצי לשביעות רצונם של ההנהלה, העובדים, הממונה על השכר ובהסכמת ההסתדרות .

במסגרת ההסכם, תבוצע תוכנית התייעלות שמשמעותה פרישה של 21 עובדים. כמו כן הובטח שקט תעשייתי למשך לפחות 4 השנים הבאות. על פי ההסכם, נקבע גם כי תאגיד הגיחון יעבור סדרה של שינויים מבניים הכוללים בין היתר, פתיחת מתח הדרגות, דבר שנועד לאפשר עלייה בדרגות. כמו כן אושרו מענקים חד פעמיים. כל פרטי ההסכם על נספחיו אושרו במלואם על ידי הממונה על השכר במשרד האוצר.

יו"ר דירקטוריון הגיחון, משה קלצ'ין, ציין כי "החשיבות הרבה של הסכם זה הוא בנושא הערכה לעובדים המסורים  של החברה ולתגמולם בהתאם". קלצ'ין ציין  לשבח את הסכמתם של העובדים לקבל על עצמם, לקלוט שתי רשויות מקומיות נוספות: מבשרת ציון ואבו-גוש ולסייע למגמת התאגיד להתחזק ולהתרחב מעבר לגבולות העיר ירושלים.

 קלצ'ין: "הדגש שלנו היה, לשפר את תנאי העסקה של העובדים, לדאוג לרווחתם ותוך כדי להשאיר בידי ההנהלה את הניהול השוטף והשליטה המלאה".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה