לפני 48 שעות: מופז מאשים את הליכוד בהונאה



ביום ראשון השבוע ביקר יו"ר קדימה את המילואימניקים שדורשים גיוס לכולם ובעמוד הפייסבוק שלו האשים את נתניהו בקומבינות עם יחימוביץ'. צוחק מי שצוחק אחרון?

ביום ראשון האחרון, כתב יו"ר מפלגת קדימה, שאול מופז בגאווה בעמוד הפייסבוק שלו :
"קודם שירות לכל ומיד אחר-כך בחירות: התייצבתי היום לתמוך בחברי מחאת המילואימניקים, שמחו נגד מדיניות ההונאה של נתניהו ושותפיו מול ועידת הליכוד. אני רוצה להגיד לכם שהקומבינה שרקחו ראש הממשלה ושלי יחימוביץ׳ יחד עם החרדים וליברמן היא ״תרגיל מסריח...״ שפוגע בישראל וחוטא להזדמנות ההיסטורית שהכנסת ה-18 מפספסת; חקיקת חוק שירות לכולם. עוד לא מאוחר. אפשר להעביר את החוק ומיד לאחר מכן ללכת לבחירות. ביבי לא רוצה זאת, שלי לא רוצה זאת והחרדים לא רוצים זאת. אבל הרוב הישראלי דורש זאת."

 
הבוקר הצטרף מופז לממשלת האחדות ועמוד הפייסבוק שלו התמלא בתגובות זועמות של אזרחים ותומכים שמאוכזבים מהמהלך.

ציפי לבני שהתפטרה מקדימה לאחרונה פירסמה גם היא תגובה על המהלך: "בבוקר הזה אני רוצה להגיד לכל אחד ואחת מכם , אני יודעת בדיוק אלו תחושות מציפות אתכם לאחר אירועי הלילה, אבל תזכרו שיש גם פוליטיקה אחרת והיא תנצח.״

יו"ר מפלגת "העבודה", שלי יחימוביץ: "ברית של פחדנים, בין נתניהו למופז. זה הזיגזג המגוחך והנלעג ביותר בהיסטוריה הפוליטית של ישראל. את הקומבינה הזאת איש לא ישכח, והדבר ייסב למרבה הצער פגיעה עמוקה באמון הציבור בפוליטיקה. נוכח קבורתה הסופית של קדימה קיבלנו הזדמנות נדירה וחשובה להוביל את האופוזיציה, ונעשה את זה באנרגיה ובאמונה. תקציב 2013 בהובלת נתניהו וגוויית קדימה יהיה תקציב קשה לאזרחי מדינת ישראל, ואנחנו נאבק בו"

ח"כ עינת וילף יו"ר סיעת "העצמאות": סיעת העצמאות מברכת על כניסתה של קדימה לקואליציה והאחריות שהוכיחה במהלך זה. מימי ראשית הממשלה קראנו להקמת ממשלת אחדות ואנחנו מברכים שהדבר קורה כעת. ממשלת אחדות היא הדרך הנכונה להתמודד עם האתגרים המשותפים העומדים בפני המדינה עד לבחירות שיתקיימו במועדן.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה