מהפך - ממשלת אחדות: נתניהו, מופז



רגע לפני ההחלטה על הבחירות, גיבשו ראש הממשלה, בנימין נתניהו ויו"ר קדימה שאול מופז ממשלת אחדות. בשמאל המומים וזועמים, היום ב-12:00 מסיבת עיתונאים משותפת

פלאש 90
דרמה לילית: הקדמת הבחירות בוטלה, יו"ר האופוזיציה, שאול מופז ומפלגת קדימה בראשותו, חוברים לנתניהו.
 

השניים ניהלו משא ומתן חשאי והחליטו כי מופז ישמש כמשנה לראש הממשלה וכשר בלי תיק. בנוסף לכך הוחלט שעד מועד הבחירות הבא, נובמבר 2013, תשונה שיטת הממשל ויוצעו חלופות לחוק טל שבוטל לאחרונה.
 
מה אומרים על כך בשמאל?
 
שלי יחימוביץ', יו"ר מפלגת העבודה, גינתה את ההחלטה המפתיעה ואמרה: "מדובר בברית של פחדנים ובזיגזג המגוחך והנלעג ביותר בהיסטוריה הפוליטית בישראל. את הקומבינה הזאת איש לא ישכח, והדבר יסב למרבה הצער פגיעה עמוקה באמון הציבור בפוליטיקה. יחד עם זאת, נוכח קבורתה הסופית של קדימה קיבלה מפלגת העבודה הזדמנות נדירה וחשובה להוביל את האופוזיציה, והיא תעשה זאת באנרגיות ובאמונה. תקציב 2013 בהובלת נתניהו וגוויית קדימה יהיה תקציב קשה לאזרחי מדינת ישראל, ואנו ניאבק בו".
 
יאיר לפיד העיתונאי פירסם בדף הפייסבוק שלו: "מה שראיתם היום זו בדיוק הפוליטיקה הישנה, המסואבת והמכוערת, שהגיע הזמן להעיף מחיינו. פוליטיקה של כסאות במקום של עקרונות, של ג'ובים במקום של טובת הציבור, של אינטרסים של הקבוצה במקום של המדינה כולה. הם חושבים שעכשיו הם ימשכו זמן ואנחנו נשכח, אבל הם טועים. הברית הפוליטית המגעילה הזו תקבור תחתיה את כל משתתפיה".
 
היום ב-12:00 יכנסו נתניהו ומופז מסיבת עיתונאים משותפת.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה