קשישה בת 70 הוכתה כי נחשדה בפדופיליה



פרטים חדשים על פרשת הפדופיליה שנחשפה בנחלאות לפני כשנה. לפני חודשיים הוכתה קשישה בת 70 על ידי גבר ואישה שחשדו כי הטרידה את ילדיהם. לפני כיומיים נעצרו השניים ואמש הובאו להארכת מעצר

אמש (ד') הותר לפרסום: לאחר שהתפוצצה פרשת הפדופיליה בנחלאות, שלחה אישה כבת 50, אם ל-16 ילדים שחלקם הוטרדו מינית, את חברה בן ה-43, לתקוף קשישה בת 70. האם טוענת כי הקשישה הטרידה מינית את ילדיה.
 

האם וחברה נעצרו על ידי  שוטרי  תחנת לב הבירה. השניים חשודים בקשירת קשר לביצוע פשע  והגבר חשוד גם בתקיפה. מעצרו של החבר הוארך עד יום שישי, למרות שהשופט ציין כי הראיות שבידי המשטרה "גבוליות". האם שוחררה  בנתיים למעצר בית, מחר תגיש המשטרה ערעור לבית המשפט. 
 

לפרשה כמה גירסאות. עשרות ילדים המתגוררים בשכונה הותקפו מינית לכאורה, על יד בני אדם  שונים. לפע"פ השמועה , הקשישה שהוכתה, מעורבת במעשי הפדופיליה . הורים בשכונה אספו עדויות מילדיהם, ברובן דיווחו כי הקשישה פיתתה אותם להצטרף אליה ולקחה אותם איתה למרתף כלשהו. 

מימדי הפרשה שנחשפה, רחבים מכל פרשת פדופיליה שפורסמה אי פעם בארץ.על פי החשד יותר מ-  100 ילדים עברו התעללות מינית ופיזית על ידי עשרות  חשודים והכול מתרחש בתוך "שמורת טבע" של כ-500 מטר רבועים, במרכזה של שכונת נחלאות בלב ליבה של העיר ירושלים. הפחד עדיין שורר בשכונה למרות התערבות הרשויות ולמרות שנעשו כבר מעצרים בפרשה. .

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה