שרת התרבות וראש העיר יפתחו את כנס הנשים של ירושלים שיעמוד השנה בסימן: מנהיגות, נשים ועסקים. בכנס ישתתפו: יו"ר מפלגת העבודה שלי יחימוביץ, שופטת בית המשפט העליון דליה דורנר, נשות עסי ונשים מובילות מכל תחומי החברה הישראלית

צילום: פלאש 90
עיריית ירושלים, "כל העיר" ומט"י ירושלים,  יקיימו כנס נשים הראשון מסוגו בעיר. הכנס ייפתח במעמד שרת התרבות, לימור ליבנת וראש העיר ירושלים , ניר ברקת, בבית מזיא, ביום שני הבא בשעה-17:00.

 

הכנס נועד לחשוף נשים מצליחות, משפיעות, בעלות דעה הנמצאות בתפקידי מפתח במגוון רחב של תחומים במגזר הציבורי, בעירייה, משרדי ממשלה והמגזר השלישי-ארגוני נשות עמותה וכדומה. בכנס תשתתפנה למעלה ממאתיים וחמישים נשים מובילות ומצליחות.

בכנס יתקיימו פאנלים של נשים  פורצות דרך שתרמו להתפתחות העיר במגוון רחב של תחומים. בין המשתתפות: השופטת (בדימוס) של בית המשפט העליון ונשיאת מועצת העיתונות, דליה דורנר, מייסדת שותפה ונשיאה לשעבר של הקרן לירושלים ויו"ר משכנות שאננים, רות חשין, מנכ"לית רוח חדשה, אלישבע מזי"א, מנכ"לית תיאטרון ירושלים, יפעת צחי קריאל, יזמית ושפית ובעלת האטליה, טלי פרידמן ועיתונאיות בכירות.

יועצת ראש העיר למעמד לקידום  האישה, אורלי בן-אהרון ציינה כי: "היה לנו  מאוד חשוב שהנשים תחשופנה את סיפורן, כל אותן  נשים שפרצו דרך במגוון רחב של תחומי חיים והן יכולות להוות מודל לחיקוי לנשים אחרות. סיפורי הצלחה של נשים  זו השורה התחתונה" בן-אהרון הוסיפה ואמרה כי: "רצוי לציין כי הרעיון הוא לקיים במהלך השנה עוד מפגשי נשים בעמדות השפעה במטרה ליצור רשת חברתית של נשים המסייעות ומשפיעות גם לנשים אחרות ולתחומי עשיה שונים בעיר".

את באות הכנס  תברכנה: יו"ר מפלגת העבודה ח"כ שלי יחימוביץ, יו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה, חברת המועצה, עדנה פרידמן, ראש הסגל, עיריית ירושלים, מיכל שלם ומנהלת עיתון "כל העיר" דיני קסורלה.

במהלך הכנס יתקיימו הצגות של תיאטרון פסיק שיציגו את "המסכה", תיאטרון אינקובטור יציג את "סינדרום ירושלים" וקבוצת התיאטרון הירושלמי יציג "שירי משוררות".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה