סטודנטית ממכללת הדסה מככבת באתר עולמי



האתר הרישמי של חברת הקפה הגדולה בעולם "נסטלה" הציג ושיבח כלי מטבח שעוצבו כדי להקל על עיוורים, שפיתחה ועיצבה בוגרת החוג לעיצוב במכללת הדסה

יח"צ
ניסיתם פעם להכין חביתה או לחתוך סלט בעיניים עצומות? קרוב לוודאי שלא, אבל קרוב ל-30,000 עיוורים בישראלים עושים זאת באופן יומיומי.
 

לשם כך, פיתחה נאורה ציגלר(23), בוגרת החוג לעיצוב תעשייתי-מכליל, ממכללת הדסה בעיר, סידרה של מוצרי מטבח המיועדים לאוכלוסייה העיוורת.

הכלים של ציגלר הופיעו במגזינים רבים וכתבי עת בתחום העיצוב בארץ. כעת מגיע גם פרגון ממדינות בחו"ל: אתר חברת נסטלה בדרום אמריקה, העלה לעמודי החדשות שלו את סדרת הכלים שעיצבה ציגלר.

דינה שחר, ראש החוג לעיצוב תעשייתי מכליל במכללת הדסה סיפרה: "מטרת הלימודים בחוג לעיצוב תעשייתי היא להכשיר מעצבים מקצועיים ובעלי מעוף שעיסוקם יתמקד בתכנון ובעיצוב מוצרים שמישים לקהלים רבים ללא קשר לגיל או מוגבלות ומצד שני יהיה להם ערך מוסף עבור קהילות מיוחדות כגון ילדים או בעלי מוגבלות. נאורה יישמה בצורה מעוררת הערכה והשראה את כל התיאוריות והכלים שנלמדו בחוג. היא ייצרה משהו עם איכויות אסתטיות ועיצוב ללא פשרות שיתאימו לכולם ושדרגה את המוצרים בהפיכתם לאטרקטיביים לעיוורים".

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה