מנכ"ל "בחדרי חרדים" שוחרר למעצר בית



השופטת תמר בר אשר-צבן נעתרה לבקשת המשטרה ושיחררה את מנכ"ל האתר למעצר בתנאים מגבילים. בעוד עשרה ימים יוחלט האם להחזירו לכלא, ועד אז, החקירה נמשכת

מנכ"ל בחדרי חרדים הובא היום בפני השופטת תמר בר אשר-צבן בבית משפט השלום בעיר. הפרקליטות הודיעה לשופטת שתהיה מוכנה לשחרר את הנאשם למעצר בית בתנאים מגבילים מאוד שכוללים מעצר בבית אחותו, ערבות בסך כולל של 140,000 שקלים, הפקדה של 50,000 שקלים. בנוסף, המנכ"ל לא יורשה להשתמש בטלפונים ניידים המאפשרים גלישה באינטרנט ולא יורשה לשוחח עם הנחקרים האחרים או עם המתלוננים בפרשה.
 

הנאשם יוכל להמשיך ולנהל את יתר עסקיו אך לא יוכל לקחת חלק פעיל באתר ולא יורשה לשוחח עם עובדי האתר אלא תחת פיקוח.
 
המנכ"ל טען בפני השופטת כי הוא אינו פושע והוא בטוח כי החקירה לא תניב גילויים ובסופו של דבר, התיק ייסגר. בנוסף, ביקש החשוד שלא לסגור את האתר מפני שזה מקור הפרנסה ליותר מ-30 משפחות. השופטת הודיעה כי אין בכוונתה לסגור את האתר.
 
פרקליטיו של המנכ"ל, רחל תורן ויהושוע רזניק, סיכמו את הדברים ואמרו בסיום הדיון: " החלטת השופטת היא חד משמעית. בית המשפט הודיע בדיון הקודם למשטרה כי אם לא תהיה תפנית דרמטית בחקירה המשיב ישוחרר למעצר בית, וכך אכן קרה. המשטרה לא הצליחה להביא ולו בדל ראייה ששינתה את מצב הדברים. אנחנו דבקים בעמדתנו שאין בתיק הזה מעבר לשמועות."
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה