שירות מיוחד עבור תושבי ירושלים: יעוץ משפטי חינם



תנועת "התעוררות בירושלים" ועו"ד יוסי חביליו משיקים פרויקט חדש: יעוץ משפטי חינם לתושבי העיר וייצוג משפטי בנושאים בעלי עניין ציבורי

 תנועת "התעוררות בירושלים" שמחה להודיע כי עו"ד יוסי חביליו, היועץ המשפטי של עיריית ירושלים לשעבר, ישמש כיועץ משפטי בהתנדבות של התנועה. במסגרת זו יעניק חביליו יעוץ וייצוג משפטי, בנושאים הציבוריים המרכזיים שעומדים על סדר היום העירוני והלאומי.
 
בנוסף לייעוץ השוטף מתכוונים תנועת "התעוררות" וחביליו, לקדם מספר פרוייקטים שיש בהם תרומה לציבור. שני הפרוייקטים הראשונים הם: ייעוץ משפטי חינם לתושבי ירושלים והסביבה וייצוג משפטי בנושאים בעלי עניין ציבורי.
 
במסגרת הפרוייקט הראשון יתנו עו"ד חביליו, עו"ד עדו נחום ועורכי דין נוספים שמתנדבים בתנועה, ייעוץ משפטי חינם לתושבי ירושלים. כך יוכלו כל תושבי ירושלים ללא הבדל דת, גזע, גיל, מין, מצב כלכלי או כל תנאי אחר להנות מייעוץ משפטי חינם.

 
הייעוץ יינתן בכל נושא וללא הגבלה, למעט נושאים פלילים ודיני אישות. השירות יכלול יעוץ משפטי בלבד ולא ייצוג. במסגרת הפרוייקט השני יינתן טיפול משפטי מלא כולל ייצוג במקרים שימצאו על ידי תנועת "התעוררות" ועו"ד חביליו כבעלי עניין ציבורי: הגנה על זכויות אדם, הגנה על חופש הדת, מניעת אפלייה, הגנה על חופש הביטוי וכן הלאה.
 
לאור אילוצים טכניים במסגרת זו, מתוך כלל הפניות יבחרו מספר נושאים בודדים בשנה. 
לאחר חג הפסח, "התעוררות" תפרסם לציבור את דרכי ההתקשרות לצורך קבלת הסיוע המוצע.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה