תיכון "בויאר": אחוזי הגיוס הגבוהים ביותר בעיר



מפקד הבק"ום ומפקד לשכת הגיוס של ירושלים ערכו הבוקר מסיבת עיתונאים בה הציגו את נתוני המתגייסים במחוז. תיכון ליד האוניברסטיה מוביל את אחוז הגיוס הגבוה בקרב הנשים

הבוקר בלשכת הגיוס הנמצאת ב"גבעת התחמושת", התקיימה מסיבת עיתונאים בה הציגו אל"מ גיל בן שאול, מפקד הבק"ום וסא"ל קובי סרוסי, מפקד לשכת הגיוס, את נתוני המתגייסים באזור ירושלים.
 

שיעור הגיוס לגברים בעיר לשנתונים- 1989-1990, עומד על  41% בממוצע. כ-33% מתושבי העיר בשנתון לא מתגייסים בשל לימודיהם בישיבה. השאר לא מגיעים לצה"ל מסיבות רפואיות וסיבות אחרות.
 
בקרב הנשים, רק כ-23% מתגייסות לצה"ח כאשר 67% מבנות העיר זוכות לפטור לאחר שהצהירו על היותן דתיות.
 
תיכון בויאר מוביל עם אחוז גיוס גבוה של 71.4% בקרב הגברים ואחריו תיכון הרטמן שעומד על 67%, והגמנסיה העברית עם 66.9%.
 
את אחוז המתגייסות הגבוה ביותר בתיכונים בעיר מוביל תיכון ליד האוניברסיטה עם 78.4%, ואחריו בויאר שאחוז הגיוס לנשים עומד בו על 76.7.
 
ב-16 באפריל תקיים הלשכה יום פתוח למתגייסים, יום זה פתוח למלשבים והוריהם. היום יחל בשעה 14:00 בצהריים ויימשך עד 22:00 בלילה ואולי אף מאוחר יותר. 

"המטרה של היום הזה הוא לתת לכל המתגייסים והוריהם את המידע לו הם זקוקים מעבר למידע הוירטואלי והטלפוני שעומד לרשותם. אנחנו מסבירים את תמונת המצב, עונים על שאלות ההורים והמתגייסים לעתיד, ולעיתים גם נותנים ליווי עד ליום הגיוס", אמר סרוסי.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה