ניר מעוז: "אי אפשר לתאר את עוגמת הנפש שנגרמה לי"



אחיו התאום של החשוד ברצח הוריו העיד שוב במחוזי. סגן ניצב דאי חשף את הראיות שהובילו את צוות החקירה למסקנה שדניאל מעוז הוא הרוצח

שלב ההוכחות במשפט הרצח של הזוג נורית ונוח מעוז, נמשך גם הבוקר בבית המשפט המחוזי בעיר. המשפט נפתח עם עדותו של אחיו התאום של החשוד ברצח, ניר מעוז, ועדותו של סגן ניצב שלומי דאי.

כזכור, לפני מספר ימים החליט פרקליטו של דניאל מעוז, עו"ד דוד ברהום לשנות את קו ההגנה ולהאשים את ניר מעוז ברצח. מעוז המשיך היום בעדותו וסיפר: "סניגוריו של דניאל מתראיינים ואומרים שאני הרוצח. הם אומרים שיש ראיות על אף שהם יודעים שזה לא נכון. לא ניתן לתאר במילים את עוגמת הנפש שנגרמה לי."

החשוד ברצח סיפר כי ניר איים עליו, כי אם יספר שרצח הוא יחשוף את נטיותיו המיניות ואת היותו פדופיל. מיד לאחר עדותו של ניר מעוז עלה להעיד סגן ניצב שלומי דאי, האחראי על החקירה. דאי סיפר כי במהלך איסוף הראיות התברר כי חסרה סכין במטבח ולכן החליטו לקנות סכין זהה, להכניסה לשקית זיהוי פלילי ולוודא עם תמר וניר מעוז האם זו הסכין הנעדרת. האחים סיפרו על כך לדניאל שבתגובה מיהר לחפש בגוגל האם אפשר להוציא DNA מסכין שנשטפה, עבור השוטרים הייתה זאת ראייה נוספת לכך שדניאל הוא הרוצח.

בנוסף סיפר דאי, שמספר ראיות ועדויות הובילו אותם להבין שהנרצחים הכירו את הרוצח. דלת הבית הייתה נעולה, הפאה אותה חבשה נורית מעוז לא הייתה על ראשה אלא על השידה בחדרה, הנרצחים היו לבושים לשינה, וכלי הרצח נלקח מהבית. לטענת החוקרים, הראיות שהוצגו מחזקות את החשד לכך שהרוצח היה מוכר לנרצחים, זאת משום שרוצח אחר היה דואג לכלי רצח מראש.

סניגורו של הנאשם חקר את דאי ושאל:"בתיק החקירה מופיעות שתי חוות דעת שאומרות כי בזירת הרצח היו שני רוצחים לפחות." דאי ענה: "זה נכון שבתחילה זו הייתה הערכת איש המקצוע במקום. מאוחר יותר, בדקנו את חוות הדעת, בודדנו את דגימות ה-DNA  וכולן הובילו אותנו בסופו של דבר עם הנאשם שלדעתי היה המתכנן והמבצע."

 

צילום: פלאש90

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה