יאיר לפיד וח"כ חיים אמסלם בכנס חינוך משותף



ביום ד' הקרוב ישתתפו יאיר לפיד וחבר הכנסת חיים אמסלם מש"ס בכנס בנושא חינוך באוניברסיטה העברית

ברביעי בערב יתקיים כנס חגיגי בנושא חינוך באוניברסיטה העברית. את הערב תנחה מירב כהן, חברת מועצת העיר מסיעת התעוררות בירושלים ומחזיקת תיק הנוער. הכוכבים של הכנס: יאיר לפיד וחבר הכנסת הרב חיים אמסלם, אליהם יצטרפו ארז אשל ממקימי המדרשות למנהיגות חברתית ואמנון רבינוביץ' ממובילי המחאה החינוכית.

על ארגון הערב אחראים תנועת התעוררות בירושלים בשיתוף ארגונים ויוזמות חינוכיות. בכנס ידונו בדילמות המרכזיות במערכת החינוך הציבורית בישראל היום - לימודי ליבה במגזר החרדי, חינוך לזהות יהודית וציונית, מגמות של הפרטה מול חינוך ציבורי, ותפקידם של הסטודנטים בהשפעה על החינוך בישראל.

במהלך הכנס יציג יאיר לפיד, אשר התבטא אודות שאיפתו להיות שר החינוך הבא של מדינת ישראל, את תפיסתו באשר לעתידה של מערכת החינוך הציבורית, על רקע הדילמות והמגמות הקיימות.

אור רפופורט, פעיל בתא הסטודנטים של התעוררות אומר כי :"החינוך מעצב את דמותה של החברה, כולנו כבר יודעים לדקלם. בכדי לבנות כאן חברה צודקת וראויה יותר, ישנו צורך אמיתי לקיים בעת הזו דיון מעמיק באשר לדילמות השונות הנוגעות למערכת החינוך הציבורית בישראל. אין מתאימים מהסטודנטים, שתפקידם לחלום ולהגשים, בכדי להוביל דיון ציבורי חשוב זה למען עתידה של החברה הישראלית. "

בחלקו השני של הערב יתקיים יריד בו יוצגו פרויקטים חינוכיים מובילים, כגון פר"ח, חותם, "מורה ליום אחד" ו"עושים אזרחות", אשר יהווה פלטפורמה לעשייה חינוכית אותה מובילים סטודנטים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה