קו הגנה מפתיע: דניאל מעוז מאשים את אחיו ניר ברצח הוריהם



דניאל מעוז שינה את קו ההגנה וסניגורו הטיח באחיו:"אתה רצחת את הוריך". תמר מעוז פנתה לדניאל וצעקה: "אין לך בושה". החשוד ברצח טוען כי אחיו התאום איים עליו שיחשוף את היותו פדופיל

שלב ההוכחות במשפט הרצח של הזוג נוח ונורית נפתח הבוקר בבית המשפט המחוזי בירושלים, עם עדותה של תמר מעוז נגד אחיה, דניאל. אך ההפתעה הגיעה דווקא מכיוון ההגנה, כשניר מעוז, אחיו התאום של דניאל עלה להעיד.
 

אחרי שגולל את מסכת האירועים, הגיעה החקירה הנגדית וסניגורו של דניאל, עו"ד דוד ברהום הטיח בניר מעוז: "אתה רצחת את הוריך."
 
בבית המשפט התחוללה סערה כשתמר מעוז צעקה לעבר דניאל: "אין לך בושה." דניאל ביקש ממנה להמשיך להקשיב ליתר הסיפור.
 
עו"ד ברהום טען בפני ניר מעוז שהוא איים על דניאל שיחשוף את נטיותיו במידה ויאשימו ברצח. לפי הגירסה החדשה, התאום של דניאל היה זה שרצח את ההורים והתעמת עם החשוד ברצח.
 
לפני חמישה חודשים הוגש כתב האישום נגד דניאל מעוז. עו"ד יובל קפלינסקי מפרקליטות מחוז ירושלים כתב בכתב האישום כי מעוז נקלע לחובות ענק והחליט לרצוח את הוריו על מנת לזכות בירושה.
 
בפתיחת דבריה סיפרה תמר על רצון האחים להשכיר את אחת הדירות שהיו של הוריה, במודיעין. כל האחים הסכימו להשכיר את הדירה ולהתחלק ברווחים, מלבד דניאל:" הוא רצה שנמכור את הדירה ונחלק את הרווחים, חשבתי שיש בכך היגיון."
 
מאוחר יותר, סיפרה מעוז, החלו האחים לחשוד שדניאל קשור לרצח: "הוא שאל את אחי גיא ואת קרן אישתו ששניהם רופאים האם אקונומיקה מטשטשת טביעות אצבע. שניהם אמרו שאין להם מושג ואת דניאל זה נורא סיקרן. הוא עלה לחדר ובדק במחשב. כעבור מספר דקות הוא שב עם תשובה שיש שני סוגים- אחד שמוחק ושני שלא. היה חשוב לו לשתף אותנו במידע."
 
מעוז המשיכה וסיפרה על ההתמכרות של אחיה להימורים, על כך שהוריה לוו כספים כדי לסגור את חובותיו ואת האובססיה של דניאל בכסף: "בשנת 2008, עוד לפני שההורים שלי לקחו הלוואה כדי לעזור לדניאל, אמא שלי התקשרה בשעת לילה וסיפרה שכשהוא היה בבית פרצו שני רעולי פנים ולקחו את כל מה שהיה בכספת. בדיעבד הבנו כולנו שדניאל ביים את הפריצה וגנב את הכסף."
 
 
צילום:פלאש90
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה