תחרות יזמים צעירים



14 קבוצות של תלמידים מכיתות ט' מאזור ירושלים הציגו לעובדי קרן ההון סיכון הירושלמית JVP את "האב טיפוס" שייצרו במסגרת תחרות "יזמים צעירים ישראל". הבוקר (ג') התבשרה דריה פרילוצקי מבית הספר "ליד האוניברסיטה" כי תרסיס ה"לשלשון" שלה לניקוי לשלשת יונים ממכוניות זיכה אותה במקום הראשון

עשרות תלמידי כיתות ט' הנוטלים חלק בפרויקט "יזמים צעירים ישראל", הגיעו בראשון בבוקר לרובע המדיה של JVP , בכדי  להתחרות על מקומם בתחרות הארצית. הזוכה דריה פרילוצקי, תזכה להציג את ה"לשלשון" שלה בתחרות הבינלאומית. המשלחות הציגו את ה"אב טיפוס" למוצר שפיתחו וקבלו מהיזמים שעובדים ברובע המדיה משוב וייעוץ עסקי, שיווקי ועיצובי.

רובע המדיה של JVP  בירושלים מהווה מתחם ייחודי של יזמות עסקית, חברתית ותרבותית ובו פועלת קרן ההון סיכון הירושלמית JVP  שהוקמה על ידי אראל מרגלית. זוהי השנה ה- 5 ברציפות שבה מתקיים פרויקט זה, במסגרתו הופכים היזמים המבוגרים  למנטורים של היזמים הצעירים ומדרגים את המוצרים שלהם על פי קריטריונים שונים (חדשנות, יצירתיות, שיווק, עיצוב).

יזם ההיי טק אראל מרגלית, ויו"ר קרן ההון סיכון JVP סייר בין הדוכנים וציין: "הערכים שעל פי הם עובדים היזמים המנהלים את קרן JVP  מתבססים על יוזמה, תעוזה, ובעיקר על לא לוותר ולא להתייאש. אלו המסרים שאני מקווה שהצעירים הירושלמים שהגיעו לכאן היום ייקחו איתם בדרכם כיזמים צעירים. ברור לי שאת הדברים המעניינים ביותר אפשר ליצור בירושלים ואנחנו כאן לסייע להם".

בין המוצרים שהציגו התלמידים היו : "חכםשיפון"- מתקן לרכב המתנה התנעת הרכב בבדיקת ינשופון, סל כביסה ריחני, פקק לבקבוק המשלב משחק קליידסקופ, דוושה להרמת מכסה אסלה, ממריץ דם לכף רגל, מכסה -מסננת לפתיחת קופסאות שימורים, מטען סולארי למכשירים ניידים ועוד.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה