סגן ראש עיר חדש מש"ס



בישיבה של מועצת העיר ירושלים שהתקיימה בחמישי בערב הוחלט למנות את שלמה ברסקה מש"ס לתפקיד סגן ראש העיר. ברסקה מחליף את אלי שמחיוף שהודח מתפקידו בשל כתב האישום בפרשת הולילנד

מועצת העיר ירושלים אישרה בחמישי את מינוי חבר המועצה שלמה ברסקה מש"ס לתפקיד סגן ראש העיר, במקומו של יו"ר הסיעה, אלי שמחיוף - שהודח מתפקידו. המהלך קרה לאחר שהיועץ המשפטי בעירייה קבע, כי שמחיוף לא יוכל לכהן בתפקיד, בשל כתב האישום שהוגש נגדו ב"פרשת הולילנד". 
 

ברסקה יחליף את שמחיוף, בעוד שהשניים יישארו כל אחד בלשכתו. שמחיוף אף יכהן בתפקיד "המשנה לראש העיר", בעוד ברסקה ישמש כסגן החדש בסיעת ש"ס.

רק שניים מחברי המועצה נמנעו בהצבעה על אישור המינוי. שני חברים מסיעת מרץ נמנעו וכל יתר חברי המועצה הצביעו בעד. חבר המועצה, פפה אללו ממרצ, הסביר את ההימנעות: "כשאנחנו נכנסו לקואליציה, ש"ס לא הייתה שם, וכשהיא נכנסה זה היה בניגוד לדעתנו. לכן, למרות ההערכה הגדולה לרב ברסקה, אנחנו נמנע בהצבעה".

שמחיוף ענה לפפה אללו: "מוזר לי שסיעת ש"ס מהווה סדין אדום למרצ. לבוא אחרי שלוש שנים של עבודה משותפת, זה נשמע לי קצת מוזר. אני קורא לכם לחשוב על כך פעם שנייה ולשנות את ההחלטה שלכם".

גם ברקת קרא לסיעת מרצ לשקול את ההחלטה פעם נוספת. "צריך לכבד את החלטתה של ש"ס".

הרב שלמה ברסקה, הסגן הנכנס, אמר דקות לפני הצבעה: "לצערי בנסיבות שנוצרו בעת הזו החליטה הנהגת התנועה להטיל עליי את התפקיד. ראשית אודה ואתפלל להקב"ה שאצליח בדרכי. אני מודה לאמון שנתנו בי תוך שאני מודע לאחראיות הכבדה. כולנו מאמינים ומתפללים שבקרוב יחזור אלי לתפקידו. תודה".

שמחיוף גם התייחס בקצרה לפרשה שבגללה נאלץ לפרוש: "הפרשיה שאני מעורב בתוכה תיעלם מהעולם, הסיפור הזה ייגמר בזיכיון מוחלט של כולם ולא רק שלי, ונוכל תוך זמן קצר לחזור לפעילות מלאה לטובת הציבור כפי שעשינו עד היום".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה