שילמו שוחד לבוחן - וקיבלו רישיון נהיגה



מאות נהגים בכבישי העיר - קיבלו את רישיונם במרמה - כך חושדת המשטרה שעצרה שני בוחנים("טסטרים") במשרד הרישוי בעיר - שעל פי החשד העבירו מאות תלמידי נהיגה את המבחנים התיאורטיים והמעשיים תמורת כמה מאות שקלים לתלמיד. השניים שותקים בחקירתם, ויובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום בעיר

משרד הרישוי בעיר (למצולמים אין קשר לכתבה)
 חוקרי מפלג ההונאה והיחידה המרכזית במחוז ירושלים, עצרו אתמול לחקירה שני בוחנים עובדי משרד הרישוי בעיר, החשודים כי במהלך השנה וחצי האחרונות, "העבירו את התיאוריה והטסט" מאות תלמידים שלמדו נהיגה - תמורת שוחד הנע בין מאות לאלפי שקלים.

על פי החשד, כל תלמיד אשר רצה להימנע מלהתמודד בעצמו עם מבחן התאוריה הנדרש לגשת אליו על מנת להיות רשאי להוציא רישיון נהיגה, או שרצה להבטיח את הצלחתו במבחן המעשי ("טסט") - שילם בין כמה מאות ועד אלף שקלים לשני הבוחנים.

החקירה החלה בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל במפלג ההונאה, כי שני "טסטרים" (בוחני רישוי), מעבירים טסטים ל4-5 תלמידים בשבוע, מבתי ספר לנהיגה שונים בעיר (יהודים וערבים), תמורת סכומי כסף.

בעקבות מעקב סמוי שניהלו חוקרי היחידה, התברר כי מדובר בהיקף של מאות תלמידים אשר שילמו וקיבלו את רישיון הנהיגה - למרות שכלל לא נדרשו לעמוד בהצלחה בתנאים הנדרשים - מבחן התיאוריה והמבחן המעשי.

שני החשודים שומרים על זכות השתיקה בחקירתם, ויובאו בהמשך היום לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בעיר. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה