תושב העיר בן 16 נהרג בתאונה קטלנית



מנשה שמסיאן, תושב העיר כבן 16 המתגורר בשכונת שמואל הנביא, נהרג אמש בתאונת דרכים בעיר בני ברק כתוצאה מפגיעת אוטובוס ״אגד״. הובא למנוחות בלילה בבית העלמין בגבעת שאול

מנשה שמסיאן צעיר כבן 16 עשה דרכו אתמול בשעות הערב מבני ברק לביתו בירושלים, הצעיר שלא הבחין באוטובוס קו 402 שהגיע לתחנת האוטובוסים נפגע בפלג גופו העליון ונפגע אנושות. נהג האוטובוס סיפר בחקירתו הראשונית כי הוא הספיק לראות רק את רגליו של ההרוג ״מבצבצות״ מתחת לגלגלי האוטובוס וכי לא יכול היה לעשות כלום לאחר הפגיעה.

מתנדבי ״איחוד הצלה״ שהגיעו למקום ביחד עם מד״א ניסו לבצע החייאה בפצוע אך לשווא, הצעיר כאמור נפטר דקות ספורות לאחר הפגיעה הקטלנית. עדי ראיה מספרים כי ההרוג ירד אל הכביש מספר שניות לפני שהגיח האוטובוס וקטל את חייו.

זאב כונן איחוד הצלה שהגיע ראשון למקום מספר: ״הגענו דקות ספורות לאחר האירוע וראינו בחור צעיר שרוע על הכביש הענקנו לו סיוע רפואי אך לא הייתה הצלחה, רופא שהגיע למקום קבע את מותו, אני עם דמעות בעיניים המקרה מאוד קשה״.

חבריו של מנשה שלמד בישיבת ״נחלים״ מספרים על בחור חייכן אדיב וטוב לב. מנשה נטמן אמש בשעה 1:00 לפנות בוקר בבית העלמין בגבעת שאול. נציין רק שמתחילת השנה האזרחית נהרגו בכביש הארץ 12 נוסעים והולכי רגל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה