כתבי אישום ב"פרשת הולילנד" - ברקת הורה לשמחיוף ופיינר להשעות עצמם



היועץ המשפטי של עיריית ירושלים קבע בחוות דעת כי על סגן ראש העיר אלי שמחיוף ועל חבר המועצה אברהם פיינר - להשעות עצמם מתפקידיהם עד בירור עניינם המשפטי - בעקבות הגשת כתבי האישום נגדם בפרשת "הולילנד". ראש העיר ברקת איחל להם כי "ייצאו זכאים", אולם הבהיר כי "עיריית ירושלים תפעל למיגור כל תופעה של עבירות על טוהר המידות"

ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת והיועץ המשפטי לעירייה, עו"ד אמנון מרחב, הורו אתמול (חמישי) לסגן ראש העיר, אלי שמחיוף וחבר המועצה, אברהם פיינר, להשעות את עצמם מתפקידם לאור הגשת כתב אישום נגדם בפרשת הולילנד.
 ברקת אמר כי מדובר ב"יום עצוב לירושלים", אולם הבהיר כי "עיריית ירושלים מחוייבת להמשיך ולפעול למיגור ולטיפול בכל תופעה של עבירות על טוהר המידות המערכת הציבורית". בנוסף, ברקת איחל לשניים כי ייצאו זכאים
בסופו של ההליך המשפטי בעניינם.

בהודעה של העירייה נאמר כי "היועץ המשפטי לעירייה מבהיר כי לנאשמים עומדת כמובן חזקת החפות, אולם נוכח חומרת העבירה בה מואשמים חברי המועצה והזיקה ההדוקה בינה ובין התפקיד הציבורי אותם הם מילאו, כאשר העבירה בה הם מואשמים בוצעה לכאורה כאשר כיהנו בתפקידים ביצועיים בעירייה, הרי שהמשך כהונתם בתפקידיהם הביצועיים בעת הזאת, כאשר הוגש כתב אישום נגדם, עלול לפגוע באופן קשה ביותר באמון הציבור בעיריית ירושלים".
 

חבר המועצה פיינר כבר הודיע לראש העיר, כי הוא משעה עצמו מכל תפקידיו. ראש העיר הודיע לחבר המועצה שמחיוף כי באם לא ישעה עצמו מתפקידו באופן עצמאי, הוא ייאלץ להשעותו. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה