קרא לחיילת "פרוצה" - ומואשם בהטרדה מינית



כתב אישום חריג בחומרתו הוגש נגד שלמה פוקס, שקילל את החיילת דורון מטלון "פרוצה" וקרא לה לעבור לאחורי האוטובוס בקו 49 מנווה יעקב לרמת אשכול ביום רביעי השבוע. סנגורו טוען: "הוא לא התכוון כי החיילת עצמה פרוצה אלא גינה את התופעה בכללותה. מאות אלפים חושבים כמוהו, אז כולם עבריינים לפי החוק?"

החשוד שלמה פוקס בצאתו מבית המעצר (פלאש90)

עליית מדרגה באכיפת המשטרה בכל הקשור לתופעת הדרת הנשים, על רקע הארועים האחרונים בירושלים ובבית שמש.
אל בית משפט השלום בעיר הוגש אתמול כתב אישום חמור נגד שלמה פוקס (בן 44, אב ל-12 ילדים וללא כל עבר פלילי), המואשם כי הטריד מינית את החיילת דורון מטלון (19), כאשר קלל אותה " פרוצה, פרוצה, פרוצה, אין לך כבוד, את עומדת בין אברכים וזו בושה", ודרש ממנה לעבור אל המושבים האחוריים בקו אוטובוס 49 מנווה יעקב לרמת אשכול ביום רביעי האחרון.

פוקס עצמו שוחרר לביתו בתנאים מגבילים: נאסר עליו להשתמש בתחבורה הציבורית (מכל סוג שהוא) וכן נאסר עליו לשהות בכל מקום פרט לביתו ולישיבה בה הוא לומד. בנוסף הוטל עליו להפקיד ערבות עצמית בסך של חמשת אלפים שקלים.

סניגורו של פוקס, עו"ד יאיר נהוראי, טען כי פוקס לא התכוון בדבריו ספציפית אל החיילת, אלא התכוון לגנות את התופעה של קווי אוטובוס מעורבים בכללותה, הפסולה והנוגדת את אמונתו. "יש מאות אלפים שחושבים בדיוק כמוהו וכך נגדיר את כולם כמטרידים מינית? אם כך אז כל אחד מהם עובר על החוק", הוסיף עו"ד נהוראי.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה