התחדשו המהומות בבית שמש



המשטרה מדווחת על כמה מאות חרדים המבעירים פחי אשפה ומתעמתים עם השוטרים, שהחלו מפזרים את המתפרעים באמצעים לפיזור הפגנות. נכון לעכשיו המשטרה מוסרת על שלושה עצורים. מוקדם יותר היום, האריך בית משפט השלום בירושלים את מעצרו של הגבר החשוד ביריקה על כתבת גלי צה"ל

חרדים מתעמתים עם שוטרים בבית שמש (פלאש90)
משטרת ירושלים מסרה הערב (חמישי) כי מאות חרדים החלו מתפרעים ומיידים אבנים אל עבר השוטרים, ומבעירים פחי אשפה ברחוב נהר הירדן בבית שמש. כוחות משטרה מתוגברים אשר הגיעו למקום, החלו מפזרים את המתפרעים באמצעים לפיזור הפגנות. לא נמסר על נפגעים. המשטרה מוסרת על שלושה עצורים נכון לעכשיו.

ירק על כתבת גלי צה"ל וקרא לה "שיקסע" 

מוקדם יותר היום, האריך בית משפט השלום בעיר את מעצרו של משה פרידמן, בן 28 נשוי ואב לילדים, תושב בית שמש (ללא עבר פלילי), העצור מאז יום שני האחרון בחשד כי בשתי הזדמנויות שונות, תקף איש ציבור וכן עיתונאית, במהלך סיקור האירועים האחרונים בעיר.
פרידמן (המיוצג ע"י עו"ד יאיר נהוראי), חשוד  כי תקף את ריצ'ארד פרס, הממונה על החינוך בבית שמש, מנע ממנו להתראיין לצוות טלוויזיה ואף קרא לעברו "נאצי".

בחודש ספטמבר, אותו פרידמן חשוד כי ירק מספר פעמים על כתבת גלי צה"ל טל יחזקאלי, ואף קרא לה "שיקסע". 
 
השופט אביטל חן, דחה את בקשת עו"ד נהוראי (סנגורו של פרידמן) לשלוח את החשוד למעצר בית, והורה על הארכת מעצרו עד תאריך ה-8.1.2012.
השופט חן ציין כי למרות ההתחשבות בהיעדר עבר פלילי ועובדת היותו של החשוד נשוי ואב לילדים, עצם חזרתו של החשוד על המעשים בהפרש של מספר חודשים, מלמדת על הזילזול שהוא רוחש למשטרה ולהוראות הקצין אשר שחרר אותו ממעצר לאחר המקרה הראשון, והורה על מעצרו עד למתן החלטה אחרת בנושא.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה