דורון מטלון הותקפה מילולית באוטובוס בירושלים.התוקף נעצר.



אביה של החיילת אומר לרדיו ירושלים: זו אינה הפעם הראשונה שהיא מותקפת באותו קו.

היום בבוקר (רביעי) מעט לאחר השעה 08:00 בבוקר, גבר חרדי בן 44 (לא מוכר למשטרה כמזוהה עם אחד מהפלגים הקיצוניים בקרב החרדים), עלה לאוטובוס אגד בקו 49, וניגש אל חיילת במדים אשר ישבה בקדמת האוטובוס.


הגבר ביקש מהחיילת לעבור אל אחורי האוטובוס, ומשזו סירבה, קרא לעברה: "פרוצה! תעברי אחורה תיכף ומיד!" החיילת עמדה בסירובה, ונהג האוטובוס הזעיק את שוטרי משטרת ירושלים למקום האוטובוס בשדרות אשכול, שהגיעו ולקחו את החרדי המקלל להמשך חקירה בתחנת "לב הבירה" בעיר.החיילת הגישה תלונה נגד התוקף.

אודי מטלון אביה של החיילת סיפר שגם לפני שבועיים הותקפה ביתו דורון בידי חרדים באותו אוטובוס וגם נדחפה בכוח מהאוטובוס.הוא סיפר בראיון ל"בדרך הביתה" כי ביתו קראה לעזרה את הכרטיסנים שהיו באוטובוס והם הזעיקו את המשטרה וגם גוננו על החיילת. 
מפקד משטרת מחוז ירושלים, ניצב ניסו שחם, התייחס למקרה בפתח הדיון בועדת הכלכלה העוסק בהדרת נשים בתחבורה הציבורית ואמר: "אנו רואים את המקרה הזה בחומרה רבה, ובכוונתנו לםעול נגד אותו גבר בכל האמצעים העומדים לרשותנו".

ניצב שחם הוסיף ואמר כי "אין די באכיפה משטרתית בלבד, אלא יש צורך בפעולה רחבה של המון גופים. אכיפה בלבד לא תתן מענה לנושא המורכב הזה". 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה