מפגש פסגה: ראש העיר יפגש הערב (יום ג) עם שר האוצר בפורום הכלכלי של ירושלים



ראש העיר ניר ברקת יפגש הערב (שלישי) עם שר האוצר בפורום הכלכלי של ירושלים, על הפרק: החייאת העסקים במרכז העיר לאחר שנפגעו אנושות במהלך בניית קו הרכבת הקלה

 ראש העיר ניר ברקת ושר האוצר יובל שטייניץ יפגשו הערב בבית מזי"א ההיסטורי ברחוב מסילת ישרים.שר האוצר, יובל שטייניץ
 

המפגש יעסוק בנושא החייאת מרכז העיר, לאחר שהאזור כולו נפגש כלכלית עם בניית קו הרכבת הקלה.
 
בכנס, בהנהגת נשיאי הפורום הכלכלי רן טוטנאור ורו"ח אבייהודיוף צפויים להשתתף כ-200 בכירים מתחום העסקים והכלכלה בינהם אשת העסקים גליה אלבין, נגיד בנק ישראל לשעבר פרופ' משה מנדלבאום מנכ"ל קניון מלחה גדעון אברהמי ומנכ"ל המשביר לצרכן אסף בן דוב.
 
עם הפעלת הרכבת הקלה ושידרוג המדרחוב ברחוב יפו חלה עלייה בעשרות אחוזים במספר המבקרים במרכז העיר ,בנוסף אומרים לנו גורמים בעיריית ירושלים כי העירייה פועלת בימים אלו במספר מישורים לחיזוק הפעילות התרבותית-קהילתית במרכז העיר ופועלת להסרת חסמים רגולטורים ולהכנסת חנויות מותגים, לדוגמא אפשר להביא את החנות המרשימה של "המשביר לצרכן" שנחנכה לא מכבר בכיכר ציון.
 
בכנס יסקרו בכירי העירייה וחברת "עדן" העירונית המופקדת על פיתוח מרכז העיר את התוכניות לפיתוח וחיזוק מרכז העיר במתכונתו החדשה.
 
הפורום הכלכלי של ירושלים מאגד תחתיו ארגונים רבים ומגוונים כגון, לשכת עורכי הדין בירושלים, לשכת רואי חשבון, התאחדות המלונות בירושלים, לשכת המסחר בירושלים ומט"י ירושלים.
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה