פוענח רצח חלפן הכספים ממאה שערים ב-2004



אתמול (שלישי) הותר לפרסום כי בלשי היחידה המרכזית פענחו את מקרה הרצח של חלפן הכספים שמואל סימנטוב ("דיבו"), אשר נרצח בדירתו בשכונת מאה שערים בשנת 2004. החשוד הוא תושב העיר מארק שפירו (29), שהודה ושחזר את המעשה. בית משפט השלום בעיר האריך את מעצרו עד ליום חמישי הקרוב

 בתאריך ה-9.8.2004, נרצח חלפן הכספים שמואל "דיבו" סימנטוב (39) וגופתו נמצאה בדירת גג ברחוב שערי פינה, שבשכונת מאה שערים בעיר, כשעליה סימני דקירות ואלימות רבים. כוחות המשטרה ומד"א שהגיעו למקום ניסו להחיותו, אך הוא נפטר מפצעיו כעבור זמן קצר.
צוות חקירה מיוחד שהוקם במפלג התשאול של היחידה המרכזית, בדק מספר כיווני חקירה שונים (בין השאר גם הרקע הלאומני), אולם ללא תוצאות.

אתמול (שלישי) הותר לפרסום כי במסגרת פעילותו של סוכן סמוי שפעל בחודשים האחרונים בקרב סוחרי הסמים בעיר (והביא למעצרם לאחרונה של למעלה מ-20 מהם), פגש בעבר אדם שסיפר לו כי בעבר "רצח אדם בגלל שוד שהסתבך".

לאחר מספר פעולות חקירה מאומצות של חוקרי הימ"ר, נעצר בתאריך ה-5.12.11 חשוד בשם מארק שפירו, תושה העיר בן 29 , בחשד כי הוא העומד מאחורי רציחתו של סימנטוב.
בתחילה שמר שפירו על זכות השתיקה, אולם בהמשך חקירתו הוא הודה במעשה ואף שחזר אותו. לדבריו, הוא תכנן לשדוד את סימנטוב בדירתו, אולם בעקבות מאבק שהתפתח בין השניים - דקר שפירו את סימנטוב מספר קטלני של פעמים, ולאחר מכן נמלט מן המקום.

בית משפט השלום בעיר האריך את מעצרו של שפירו ביומיים נוספים, עד יום חמישי הקרוב, מועד הגשת כתב האישום נגדו. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה