תנועת "התעוררות" הציבה (מוצ'ש) קרוואן מגורים סמוך לקניון מלחה



תנועת "התעוררות" הציבה (מוצ'ש) קרוואן מגורים סמוך לקניון מלחה, ראשיה טוענים כי "המלצות וועדת טרכטנברג מתמסמסות לנו מול העיניים וכי אין בכוונתנו לשלב ידיים ולשתוק"

 המעשה של הצבת הקרוואן אומר "לירושלים נט" יואב ייבין דובר התנועה מגיע בעקבות התחושה כי "ממשלת ישראל תמסמס את המלצות ועדת טרכטנברג בנושא תוכנית "מחיר למשתכן", אשר נועדו להקל על הציבור העובד בישראל לרכוש דירה ראשונה. 
 

סעיף "מיצוי כושר השתכרות" אותו המליצה ועדת טרכטנברג להוסיף לתוכנית "מחיר למשתכן" נועד להבטיח שסיוע של המדינה ברכישת דירה, של מאות אלפי שקלים למשפחה, יגיע רק למי שמתאמץ לעבוד ולפרנס את משפחתו בכבוד או לא מסוגל לעבוד, ולא למי שבוחר שלא לעבוד כדרך חיים".

מזה שנתיים אומרים בתנועת התעוררות "מתנהל מאבק עם שר השיכון אריאל אטיאס על הכנסת סעיף 'מיצוי כושר השתכרות' לתוכנית "מחיר למשתכן", אך ללא תוצאות. השר אטיאס מתחמק מביצוע השינוי הראוי, וממשיך לפעול לטובת סקטור אחד בלבד הנמנה בין מצביעיו".

בהמשך מתכננים בתנועת התעוררות להציב עוד קרוואנים בשטח הכורכר סמוך
לתחנת הרכבת ולהביא למקום זוגות צעירים שאין ביכולתם לרכוש דירות במחיר מסובסד

 

ראש התנועה מירב כהן שמכהנת גם במועצת העיר אומרת כי "הגיע הזמן שממשלת ישראל תפעיל כללי משחק הוגנים ותיתן יותר למי שעובד קשה ולא מצליח לסגור את החודש, יותר לאנשים שלרוע מזלם לא מסוגלים לעבוד ופחות לאנשים שבוחרים שלא לעבוד.

לא יכול להיות שמי שעובד ותורם את חלקו לחברה ולכלכלה בישראל יהיה בתחתית סולם העדיפויות של הממשלה, איזה מן צורה יש לזה? מה המסר? שלא משתלם לצאת ולעבוד בישראל? אנחנו מצפים שהממשלה תשחרר בהקדם עוד קרקעות שישווקו בשיטת "מחיר למשתכן" ושאת הדירות המוזלות יהיו זכאים לרכוש רק אנשים שעובדים או שאינם מסוגלים לעבוד. כפי שזה נראה כרגע הכסף הגדול יגיע שוב לידיים הלא נכונות. זה לא צדק חברתי
זה עוול חברתי."

 

תנועת  "התעוררות בירושלים" היא תנועתם של צעירי ירושלים, שקמה במטרה להאבק
על עתידה של ירושלים. התנועה קמה מתוך ההבנה כי יש צורך במעשה מיידי בכדי לשמר את אופייה
של ירושלים, להשאיר בה את צעיריה ולעצור את מגמת ההידרדרות של העיר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה