אנשי החינוך החשודים בשחיתות – עבדו עם נוער בסיכון



מעצרם של מספר אנשי חינוך בולטים בעיר על רקע חשדות חמורים לשחיתות ומעשי הונאה – הכה בהלם את חבריהם לעבודה. בין החשודים: ד"ר חיים נבון ושלום מוחה, דמויות מוכרות בתחום החינוך בעיר אשר היו גם אחראים על פרויקט משותף עם המשטרה – בטיפול בנוער מועד לעבריינות

החשודים בבית משפט השלום בעיר אתמול (פלאש90)
מעצרם אתמול (שלישי) של ארבעת אנשי החינוך החשודים בקבלת שוחד וטובות הנאה במרמה בב"ס החרדי "עוז מאיר"בשכונת סנהדריה,  ממשיך להכות גלים.

אתמול האריך בית משפט השלום את מעצרו של מנהל בית הספר "עוז מאיר", שמואל וייספיש (בתמונה) – בשלושה ימים נוספים, ושאר החשודים בפרשה שוחררו לביתם בתנאים מגבילים.

בין החשודים בקבלת שוחד וטובות הנאה מהמוסד המדובר, ישנן דמויות בכירות בתחום החינוך בעיר ובמשרד החינוך: ד"ר חיים נבון, מי ששימש כמנהל המחלקה למרכזי חינוך וכיתות "אתגר" במחוז ירושלים, ושלום מוחה, מפקח של אגף שח"ר במחוז.

השניים חשודים כי העניקו את האישור הפיקטיבי למספר הרב של התלמידים במוסד – על מנת שיקבל תקציבים גדולים יותר ממשרד החינוך מידי חודש – בסכומים הנאמדים במאות אלפי שקלים לאורך התקופה החשודה. במסגרת תפקידם, עסקו השניים רבות בטיפול ובשיקום נוער במצוקה המועד לעבריינות, בין השאר גם בשיתוף פעולה הדוק מול גורמי המשטרה בעיר.

בתום חקירתם במשטרה הודו המעורבים בחשדות המיוחסים להם, ולמעט מנהל המוסד שמואל וייספיש, שוחררו כולם לביתם בתנאים מגבילים. סניגורו של וייספיש, עו"ד אברהם לביא, מסר כי מרשו מכחיש את החשדות נגדו. שממילא אינם חמורים כמו שמציגים אותם.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה