אוטובוס עלה באש - ויצר פקקי ענק בכביש 1



אוטובוס אגד בקו 417 מבית שמש לירושלים שעלה באש בין שער הגיא למחלף שורש, גרם לפקקי ענק בכביש מספר 1 העולה לעיר, שנמשכו עד לשעות הצהריים. נוסעי האוטובוס יצאו ללא פגע, המשטרה חוקרת את נסיבות הדליקה

תמונות באדיבות משטרת ישראל
הנסיבות שהובילו להתפרצות השריפה באוטובוס אגד בקו 417 מבית שמש לירושלים עדיין נחקרות. מחקירה ראשונית עולה כי השריפה פרצה בשל תקלה במנוע, אולם בשירותי הכיבוי טרם השלימו את הבדיקה.

נוסעי האוטובוס סיפרו  כי מעט לאחר שעברו את שער הגיא ולפני הגיעם למחלף שורש, הבחינו ב"עשן העולה מתחית לרגליהם", והורו לנהג האוטובוס לבצע עצירות חירום בצידי הדרך, במהלכה ירדו כל הנוסעים את האוטובוס ללא פגע.

האוטובוס השרוף וצוותי הכיבוי שמיהרו למקום, יצרו פקקי ענק בשעות הבוקר העמוסות ממילא (וזאת בנוסף לעובדה כי קו הרכבת מתל אביב לירושלים מושבת לשבועיים הקרובים עקב עבודות תשתית), ונהגים רבים נתקעו זמן רב בפקקים.

יצחק, תושב אשדוד שהיה באוטובוס מס' 448 לירושלים מספר: "נסיעה שבדר"כ אורכת כשעה גם בימי ראשון בבוקר, התארכה מעל ומעבר. יצאנו מאשדוד בשעה 08:00, והגענו רק לאחר השעה 11:00 בבוקר! לא יכול להיות שפקק שנגרם בגלל כלי רכב אחד, ישבש את התנועה בעורק כה מרכזי לכל כך הרבה זמן". 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה