במכללה האקדמית להנדסה ירושלים דורשים: שקט חברתי



מכללת הנדסה ירושלים, היא דוגמא למוסד הקשוב לתלמידיו. לאחר התקוממות הסטודנטים על מחירי ואיכות האוכל בקפיטריה, הושיב הדיקנאט את יוזמי המחאה עם בעלי הקפיטריה ושלושת הצדדים הגיעו לעמק השווה

במכללה להנדסה ירושלים, קמו בוקר אחד קבץ של סטודנטים והחליטו כי התנאים ומחירי הקפיטריה "קופי שי" אינם לטעם, וכי יש מקום גדול לשיפור. במחאה שקטה וקצרה מאד, הצליחו שלושת הסטודנטים: רועי נואמה,אלירן חדוות וחנן ליפסקין, להתרעם על התנאים והמחירים בקפיטריה של המכללה, להשיג את תשומת לב הדיקנאט ובעלי הקפיטריה ולהגיע להסכם חדש בין הצדדים.

ביוזמת המכללה, הושבו הסטודנטים עם יענקל'ה בעל הקפיטריה, לשיחה תרבותית שהניבה תוצאות, שיכנסו לתוקף החל מתאריך ה-10.12.11. הסטודנטים ביקשו וקיבלו: הורדה במחירי מוצרים שונים, מבצעים אטרקטיבים, מגוון  סוגי מזון ואיכותם, דקדוק בניקיון/הגיינה של העובדים במקום והארכת שעות פעילות הקפיטריה. אפילו את השניצלים הקפואים, ינסה יע'נקלה, להחליף בשניצלים טריים ואיכותיים הרבה יותר.

ד"ר גיתית גילרן ראש דקאנט הסטודנטים במכללה האקדמית להנדסה ירושלים: "אני מברכת על התוצאות החיוביות של ההסכם אליו הגיעו במשותף הנהלת המכללה, סטודנטים ומועצת הסטודנטים ובעלי הקפיטריה - קופי שי".

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה