נפרדים מאמנון ומשיקים את יוס: מסיבת חילופי מנכ"לים בתנועת התעוררות



בתנועת התעוררות מחפשים סיבה למסיבה, וביום שני הם נתקלו באחת כזו: חברי "התעוררות" הגיעו למושבה 54 להיפרד מהמנכ"ל היוצא, ולעמוד על טיבו של המנכ"ל הנכנס

ביום שני בערב, נצפו כמה  עשרות  פעילי ופעילות של תנועת "התעוררות" במושבה 54. הסיבה למפגש: פרידה מהמנכ"ל האגדי של התנועה אמנון רבינוביץ', וקבלת פנים למנכ"ל החדש יוס ג'ייקובס.

אחרי לא מעט איחורים אופנתיים וכמה בירות, יו"ר התנועה, עופר ברקוביץ, בירך את המנכ"ל היוצא ואמר: "זה ברור לכולנו, שעוד יקרו כמה  שינויים מאוד גדולים במדינת ישראל בזכות האיש הזה. ובקשר ליוס, הוא זה שיביא את התנועה לגבהים חדשים. אני חייב לציין דבר נוסף, יוס חייב להרגיע את 15 הבחורות שפוגשות אותו בכל מקום, ולהגיע לפעילות בהתעוררות בזמן".

מירב כהן חברת מועצת העיר מטעם "התעוררות", גם כן בירכה וציינה כי: "אחרי שלל ראיונות הקבלה שאני ועופר ערכנו, הגיע אמנון, אני ועופר הסתכלנו האחד על השנייה וידענו שמדובר באהבה ממבט ראשון, אמנון הוא האדם".

בהמשך הערב היה רגע שהתעוררות לא היו בטוחים אם הוא אמיתי או לא, החברים שפשפו את עיניהם, כי מולם ניצבו נציגות "רוח חדשה" שגם כן הגיעו לאירוע בכדי לפרגן  למנכ"ל היוצא ולזה שנכנס במקומו.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה